چند سالی می شود که اپل تولید مک بوک پرو 17 اینچ را متوقف کرده و در بازار شاهد فروش نسخه 15 و 13 اینچی آن هستیم. پیشتر شایعه شد اپل در نظر دارد بزودی مدل 17 اینچی مک بوک پرو را به عنوان بزرگترین نسخه این لپتاپ معرفی کند.

در حالی که انتظار می رفت سال جاری اپل چنین برنامه ای داشته باشد، اما گزارش ها نشان می دهند شرکت کوپرتینویی قرار نیست سال 2019 مک بوک پرو 17 اینچ را عرضه کند. به گفته مینگ چی کو یکی از تحلیلگران شناخته شده، بزرگترین نسخه مک بوک پرو تا سال 2021 از راه نمی رسد و طرفداران نباید در انتظار آن قرار گیرند.

گزارش می گوید این مکبوک پرو جدید به نمایشگر میکرو LED مجهز است که برای تدوین ویدئو و عکس یک گزینه عالی خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر تمامی مکبوک های اپل دارای نمایشگر LCD هستند که باتوجه به قدیمی شدن و معایب بیشتر این نوع پنل روز به روز از تعداد دستگاه های مجهز به آن کاسته می شود. البته نباید از هزینه تولید پایین LCD به راحتی عبور کرد.

پیش تر مینگ چی کو پیش بینی کرد بزرگ ترین نسخه مک بوک پرو 16 اینچی است و در سال جاری عرضه می شود اما به نظر می رسد نظر وی تغییر کرده و قرار نیست چنین لپتاپی را بزودی مشاهده کنیم. به هر حال جهت کسب اطلاعات دقیق و کامل باید تا سال های آینده منتظر ماند.

 

مک بوک پرو 17 اینچ

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون مک بوک پرو 17 اینچ مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام