هر دو شرکت اپل و کوالکام از کمپانی های مطرح فناوری محسوب می شوند که به تولید محصولات بزرگ در جهان می پردازند. در یک سو اپل تولیدکننده شناخته شده دستگاه های دیجیتالی به شمار رفته و در سوی دیگر کوالکام نیز یک کمپانی بزرگ در زمینه تولید چیپ های پردازشی است.

در این بین تیم کوک مدیرعامل اپل به صحبت درباره اتمام جنگ قضایی بین دو شرکت اپل و کوالکام پرداخته است. تیم کوک  بیان داشته که تمامی اختلاف های قضایی میان کوالکام و اپل به پایان رسیده و همکاری مجدد این دو کمپانی بدون مشکل ادامه خواهد داشت.

 

تیم کوک

 

تیم کوک در بیانیه ای می گوید:

“ما خوشحال هستیم که مسئله دادرسی بین اپل و کوالکام حل و فصل شده است. ما بسیار خرسند هستیم که در چند سال آینده همکاریهای بیشتری مابین دو شرکت صورت می گیرد. امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات بزرگی در همکاری بین اپل و کوالکام باشیم.”

این همکاری حاکی از آن است که در آینده شرکت اپل به استفاده از مودم 5جی کوالکام می پردازد. یعنی اینکه در سال 2020 اولین گوشی هوشمند آیفون 5G  اپل با مودم کوالکام راهی بازار می شود. البته پیش از دعوای میان این دو شرکت، کوالکام یکی از تولیدکنندگان اصلی مودم اپل به شمار می رفت اما مسائل قضایی به وجود آمده این ارتباط را دور ساخته و مانع از همکاری بزرگ شد.

به هر حال انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد همکاری های بیشتری باشیم و این می تواند جالب توجه باشد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل و تیم کوک مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام