به گزارش Macotakara ، اپل واچ پرو جدید که احتمالاً در رویداد پیش روی اپل به همراه اپل واچ سری 8 و آیفون 14معرفی خواهد شد دارای بدنه بزرگتر 47 میلی متری و صفحه نمایش تخت خواهد بود.

منابع مختلف می گویند که اپل واچ پرو می تواند یک محصول در راستای شعار ‘one more thing’ اپل در رویداد ویژه آینده اپل باشد.

به گفته منابع موثق در چین، اپل آیفون 8/8 پلاس را در سال 2017 با عنوان «یک چیز دیگر…» و همچنین آیفون X معرفی کرد و ممکن است یک محصول کاملاً جدید به اپل واچ اضافه شود. به گفته منابع، طراحی کاملاً جدید اپل واچ پرو مانند آیفون 13 پرو دارای صفحه نمایش تخت در بدنه فلزی خواهد بود و احتمالاً فقط در اندازه 47 میلی متری در دسترس خواهد بود.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که علاوه بر آیفون 14، نسل بعدی سری 8 اپل واچ نیز در تاریخ 7 سپتامبر معرفی خواهد شد. مدل استاندارد احتمالاً شبیه به سری 7 خواهد بود، اما حسگر دمای بدن و ویژگی‌های سلامت زنان را به آن اضافه می‌کند. اپل واچ پرو با نمایشگر بزرگ‌تر و مقاوم‌تر در برابر شکستن، ردیابی پیشرفته‌تر برای پیاده‌روی و شنا، عمر باتری بیشتر، و بدنه فلزی مقاوم و درجه یک (احتمالاً تیتانیوم) مشتریان اسپرت‌تر و حرفه ای تررا هدف قرار خواهد داد.
اپل واچ سری 8 احتمالاً در همان دو اندازه 45 و 41 میلیمتری عرضه خواهد شد.

 

اپل واچ پرو