به گفته منابع 9to5Mac، اپل قصد دارد از فضای بین برش‌های «کپسول + حفره» در آیفون 14 پرو برای نمایش نشانگرهای حریم خصوصی استفاده کند.

اوایل امروز، چندین گزارش منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل قصد دارد پیکسل‌های بین کپسول حفره را در حین استفاده خاموش کند و آنها را به یک کپسول بزرگتر تبدیل کند.

بر اساس این پیش‌بینی، 9to5Mac معتقد است که فضای مرده بین برش‌ها، نقاط سبز و نارنجی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد چه زمانی دوربین و میکروفون در حال استفاده هستند.
به گفته منبع ما، هدف اپل این است که تجربه را شبیه به مک بوک کند، که دارای یک LED سبز همیشه قابل مشاهده در هنگام استفاده از دوربین است.

این همچنین به اپل این امکان را می دهد که هر دو نقطه سبز و نارنجی را به طور همزمان نشان دهد، نه فقط نقطه سبز را در هنگام دسترسی به دوربین. کاربران همچنین ممکن است بتوانند روی نشانگرها ضربه بزنند تا ببینند کدام برنامه ها از دوربین و میکروفون استفاده می کنند.
در نهایت، منابع سایت می گویند که اپل اپلیکیشن Camera را دوباره طراحی کرده و اکثر کنترل ها را به بالای صفحه نمایش منتقل کرده است. دکمه فلش و دکمه Live Photo ظاهراً در نوار وضعیت قرار دارند و گزینه‌های تنظیمات اضافی اکنون در زیر برش‌ها یافت می‌شوند.

اپل قرار است آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را در رویداد ویژه آینده در 7 سپتامبر رونمایی کند.

 

آیفون 14 پرو _نشانگرهای حریم خصوصی