اپل به تازگی یک کمپین تبلیغاتی برای آیپد پرو جدید راه اندازی کرد که مشکلاتی که مردم واقعی با کامپیوتر های شخصی دارند و اینکه چطور آیپد پرو های جدید جایگزین بهتری برای آن ها هستند، بر جسته می کند.
تا به حال اپل در هفت قسمت در مجموعه «مشکلات واقعی …. حل شد» تبلیغات خود را منتشر کرده است، اما حداقل دو و حالا چهار تبلیغ جدید دیگر وجود دارد که هنوز در یوتیوب قرار نگرفته است. در این تبلیغات ما شاهد همان ساختار مشابه با توییت های مردم به اصطلاح سوییچر کامپیوتر ویندوزی هستیم؛ چیزی که اپل قصد دارد با آن به آیپد پرو دست یابد.
این سبک کمی از تبلیغات معمولی متفاوت است چرا که بیشتر از اعمال بصری استفاده شده و پیام های صوتی کمتری با صداگذاری انتقال می یابد. همچنین این تبلیغات بجای فرمت های ویدئویی قدیمی برای تلویزیون، بر طبق فرمت های رایج مورد استفاده در فیس بوک و اینستاگرام طراحی شده است. در یکی از آن ها وزن سبک آیپد در مقابل نوت بوک های سنگین مورد توجه قرار گرفته است.
به کانال تلگرام ما بپیوندید
شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.