طبق گزارش اخیر مارک گورمن از بلومبرگ، اپل واچ پرو حداقل 900 تا 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

انتظار می رود اپل نسل بعدی اپل واچ سری 8 را در رویداد ویژه “Far Out” در 7 سپتامبر رونمایی کند. مدل استاندارد احتمالاً مشابه سری 7 خواهد بود اما یک سنسور دمای بدن و ویژگی های سلامت زنان را اضافه می کند.

ظاهراً یک مدل پرو جدید با نام اپل واچ پرو مشتریان اسپرت‌تر را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و مقاوم‌تر در برابر شکستن، ردیابی پیشرفته‌تر برای پیاده‌روی و شنا، عمر باتری طولانی‌تر و بدنه فلزی مقاوم و درجه یک (احتمالاً تیتانیوم) هدف قرار خواهد داد.

گورمن معتقد است که قیمت اپل واچ پرو می تواند بالاتر از قیمت اپل واچ ادیشن باشد.

همانند معرفی آیفون‌های پرو در سال 2019، عرضه خط اپل واچ پرو به اپل این اجازه را می‌دهد تا مهم‌ترین ویژگی‌های جدید خود را برای دستگاهی گران‌تر که می‌تواند درآمد بیشتری به همراه داشته باشد، قرار دهد.

گورمن می گوید با توجه به قابلیت های جدید، من انتظار دارم اپل واچ پرو حداقل 900 تا 1000 دلار قیمت داشته باشد و بالاتر از Apple Watch Edition فعلی باشد. برای مقایسه، قیمت ساعت های گران قیمت گارمین بین 1000 تا 1500 دلار است. آمازفیت نیز در این رده رقابت می کند، هرچند عموماً با قیمت های پایین تر.

نکته قابل توجه، گورمن همچنین می گوید که به دلیل اندازه بزرگتر اپل واچ پرو، ممکن است برای همه مصرف کنندگان جذاب نباشد.

چهارشنبه 7 سپتامبر برابر با 16 شهریور اپل آیفون 14 را معرفی خواهد کرد و طبق انتظارات باید اپل واچ سری 8 و نسل بعدی اپل واچ SE را نیز معرفی کند که احتمال می رود از اپل واچ پرو نیز در کنار این مدل ها رونمایی کند.

 

اپل واچ پرو_قیمت