بر اساس یک نظرسنجی که توسط دو شرکت تحقیقاتی Experian و Creative Strategie انجام شد، 98 درصد از مشتریان از ایرپاد های خود اعلام رضایت کردند.
رضایت کلی 98 درصدی مشتریان از ماژول ایرپاد خود، در بالاترین سطح رضایت برای یک محصول جدید اپل می باشد. زمانی که آیفون در سال 2007 عرضه شد، سطح رضایت مشتریان 92 درصد بود، آیپد در سال 2010 نیز 92 درصد اما اپل واچ در سال 2015، 97 درصد رضایت مشتریان را به خود اختصاص داد.
همچنین ایرپاد های اپل امتیاز 75 از Net Promoter Score را دریافت کرد. این امتیاز مربوط به این است که چه مقدار کاربر مایل است این محصول را به دیگران نیز پیشنهاد کند. این امتیاز برای آیفون 72 می باشد. هر امتیازی بالای 50 عالی محسوب می شود و امتیازات بالای 70 که در سطح جهانی است. امتیاز NPS در 105 هزار سازمان عدد 39 می باشد.
شش ویژگی برتر ایرپاد ها به ترتیت رضایت مشتریان؛ زمان شارژ، طراحی کیس، فرایند جفت سازی، عمر باتری، راحتی و میزان جایگیری است. 98 درصد از زمانی که برای شارژ دیوایس صرف می کنند راضی هستند؛ 97 درصد از طراحی کیس و فرایند جفت سازی با آیفون، 95 درصد از عمر باتری و میزان راحتی و 93 درصد نیز از جایگری امن در گوش ها رضایت دارند.
به کانال تلگرام ما بپیوندید
شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.