در تلاشی برای بهبود دقت و عملکرد Apple Maps که از منظر بسیار از کاربران هنوز به گرد پای Google Maps نمی رسد، اپل به صورت جدی با افرادی قرارداد بسته است تا دقت نقاط مورد توجه کاربران و اطلاعات مربوط به آن را افزایش و تایید کنند. این افراد طبق قرارداد مبالفی در ازای تحویل کار دریافت می کنند.

در سال گذشته در پلتفورمی که TryRating نام داشت، اپل به افراد مربوطه 54 درصد به ازای هر کار به طور متوسط هزینه پرداخت کرد که معمولا هر کار تنها پند دقیقه زمان می برد. در گزارش مشخص نیست که این افراد چگونه انتخاب شده اند اما ظاهرا از طریق یک شرکت رابط آموزش دیده اند.

یکی از مثال هایی که اپل در این رابطه مطرح کرده است، جستجو نام Machu Picchu از Somerville در ماساچوست می باشد که نام یک مکان تاریخی در پرو بوده و هم نام یک رستوران محلی در شهر است. کار این افراد این است که تمامی جستجو های مربوط به این نام به صورت موقعیت و بافت های مکانی، زمانی و فرهنگی مرتبط باشند.

 اپل مپس در سال 2012 منتشر شد و به سرعت با انتقاد کاربران به دلیل وجود داده های ناکافی و غیر دقیق رو برو شد. با اینکه هنوز هم کاربران دل خوشی از این اپلیکیشن اپل ندارند، اما اپل دست از تلاش در جهت بهبود آن برنداشته است و مصرانه درصدد تغغیر نگرش مشتریان خود می باشد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام