Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI عنوان کرده که تولید آیفون X در حال حاضر کمتر از 10000 واحد در روز است.با توجه به این اعلام نظر کو می گوید که احتمالا در آینده نزدیک با کمبود شدید درعرضه آیفون X در ماه آتی میلادی روبرو خواهیم بود.

Kuoهم چنین پیش بینی کرده که تولید آیفون X با رنگ “Blush Gold” با برخی مشکلات روبرو خواهد بود. البته این مشکلات برای مدتی بسیار کوتاه است. کو گفته است احتمال دارد که رنگ طلایی پیش فروش شود و رنگ های مشکی و نقره ای گوشی بفروش برسد.

Kuo گفته است “با توجه به محدودیت در تامین قطعات، نمی توانیم میزان تولید آیفون X را بالاتر از ده هزار عدد در روز تخمین بزنیم.که این بدان معنی است که این مدل برای مدت کوتاهی کمیاب خواهد بود. علاوه براین،برآورد می کنیم که نسخه طلایی آیفون OLED با مشکلات تولید مواجه خواهد شد و در ابتدا در حجم بسیار کم در دسترس خواهد بود.حتی این امکان وجود دارد که مدل طلایی آیفون X بعد از رنگ های دیگر عرضه شود.این تاخیر و کمبود عرضه بر سهام اپل و زنجیره تامین این محصولات اثر منفی خواهد داشت”

انتظار به ساعت های پایانی می رسد و در چند ساعت آینده احتمالا آیفون X و اپل تی وی با کیفیت 4K ، Apple Watch 3Series LTE در سالن تئاتر استیوجابز معرفی خواهند شد.

با ما همراه باشید تا از اطلاعات بیشتر در مورد آیفون X و آیفون 8 مطلع شوید.

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما درادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام