اپل آیدی چیست ؟
اپل آیدی حساب شخصی است که کاربران اپل برای دسترسی به سرویس های اپل مانند App Store,iTunes Store,iCloud,iMessage,Apple Online Store,FaceTime و غیره به آن نیاز دارند. این حساب کاربری اطلاعات امنیتی شما مانند اطلاعات ورود به سیستم، مخاطبان، حسابهای مالی را در محافظت می کند.
شما به راحتی می توانید با داشتن Apple ID از اپ استور برنامه ، موزیک ، فیلم و … دانلود رایگان و یا خرید نمایید . اپل آیدی یک اکانت شخصی بوده و شامل یک آدرس ایمیل و رمز عبور است که از آن برای ورود به سرویس های اپل استفاده می شود.

 

اپل_آیدی

 

چه زمان های به اپل آیدی نیاز داریم؟
هر زمان که دستگاه جدیدی را تنظیم می کنید، خریدی انجام می دهید یا از هرکدام از سرویس های اپل استفاده می کنید دستگاه از شما اطلاعات اپل آی دی را درخواست می کند با یکبار ورود به سرویس می توانید همیشه از خدمات آن استفاده کنید و به اطلاعات شخصی دستگاهتان دسترسی داشته باشید.

 

به چند اپل آیدی نیاز داریم؟
فقط یک اپل آیدی کافی است. شما می توانید هرکجا و هر زمان با یک اپل آی دی از دستگاه های متفاوت تان به خدمات و سرویس های اپل و اطلاعات شخصی تان دسترسی داشته باشید.

 

آیا می توان یک اپل آیدی را با دیگران به اشتراک گذاشت؟
اپل آیدی شما نباید در اختیار شخص دیگری قرار بگیرد. چراکه امکان دسترسی دیگران به همه اطلاعات شخصی شما مانند لیست مخاطبان، عکس و ویدیوها، backupدستگاه ها و دیگر اطلاعات را فراهم می آورد. به اشتراک گذاشتن Apple ID با دیگران به این معناست که شما به آنها اختیار دسترسی به کلیه اطلاعات شخصی تان را داده اید و حریم شخصی خود را از بین برده اید. دسترسی به iTunes و App Store Purchase، عکس ها، تقویم، یادداشت ها و غیره. برای اشتراک اطلاعات با اعضای خانواده از کاربری های مانند Family Sharing یا iCloud Photo Sharing که راه های امن و ساده هستند استفاده کنید.

 

چگونه می توان امنیت اپل آیدی را حفظ کرد؟
حفظ امنیت و حریم شخصی افراد برای اپل بسیار مهم است و راه های متفاوتی را برای حفظ و ارتقا امنیت اطلاعات شما ایجاد کرده است. استفاده از پسوردهای پیچیده،احراز هویت دو مرحله ای و…
برای افزایش امنیت اپل آی دی خود از صفحه Security and your AppleID استفاده کنید.
با هر روشی و از هرجایی که اپل آی دی خود را تهیه می کنید حتماً باید تمامی سوالات امنیتی و مشخصات دیگر اپل آی دی را نزد خود محفوظ نگه دارید و پس از دریافت اپل آی دی رمز عبور و سوالات امنیتی آن را عوض کنید .

 

چرا اپل آیدی آمریکا ؟
برنامه ها، موزیک ها و فیلم ها نسبت به اپل آیدی کشورهای دیگر در کشور اپل یعنی آمریکا پوشش مناسبتر و بیشتری دارد . همچنین شارژ دلاری اپل آیدی با گیفت کارت آمریکا امکان پذیر می باشد و مالیات کمتری نسبت به سایر اپل آیدی ها به خرید های شما تعلق می گیرد.

 اپل_آیدی

 

iCloud

یکی از مهمترین کاربردهای اپل آی دی ، استفاده آن در آیکلود می باشد . آیکلود به شما امکان استفاده همزمان از اطلاعاتتان در دیوایس ها مختلف را می دهد بدون نیاز به جابجایی اطلاعات . سرویس icloud به طور پیش فرض 5 گیگابایت فضای مجازی در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید به اطلاعات مختلف خود ازجمله عکس ها ، ایمیل ها ، لیست مخاطبین ، نوت ها و … در دیوایس های مختلف اپلیتان از جمله آیفون ، آیپد ، مک بوک و … دسترسی داشته باشید .

 

 اپل_آیدی

شما برای انجام تنظیمات آیکلود نیازمند داشتن یک اپل آیدی می باشید. یکی از مهمترین کاربردهایی که در سرویس آیکلود خواهید داشت امنیت بالای آیفون شما با روشن کردن گزینه find my iPhone می باشد ، در صورتیکه آیفون شما سرقت شود و شما این گزینه را روشن کرده باشید ، هیچ فرد دیگری قادر به دسترسی به اطلاعات شما نیست و همچنین قادر به استفاده از گوشی شما نخواهد بود . شما می توانید در وب سایت آیکلود گوشی خود را ردیابی کنید و یا اطلاعات خود را کامل پاک کنید .

 

نماد اعتماد الکترونیکی (7 روز مهلت تست )

نماد اعتماد الکترونیکی نشانه ی تایید فروشگاه های اینترنتی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد . این نماد به فروشگاه هایی اعطا می شود که صلاحیت آنها مورد تایید این نماد باشد و از سوی آن احراز هویت شده باشد . فروشگاه های اینترنتی موظف به رعایت تمامی قوانین و مقررات مندرج در تعهد نامه نماد می باشند .
یکی از این قوانین 7 روز مهلت تست و عودت مبلغ می باشد . درصورتیکه اپل آیدی شما دارای مشکل باشد ، مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد .

قیمت مناسب ، امنیت بالا

شما در هنگام خرید اپل آیدی با قیمت های متفاوتی روبرو خواهید شد ، قیمتهایی بیشتر و یا کمتر از قیمت ما . به شما توصیه می کنیم از خرید اپل آیدی های آماده خود داری کنید و با بررسی سابقه و نوع خدمات و قیمت فروشگاه اقدام به تهیه اپل آیدی نمایید .
ما تمامی مشخصات و سوالات امنیتی اپل آیدی را در قالب پرینت و یا ارسال از طریق ایمیل در اختیار شما قرار می دهیم و شما می توانید حساب شخصی اپل تان را همیشه مدیریت نماییدو نگران دسترسی دیگران به اطلاعات حساب کاربری تان نباشید .

ضمانت و پشتیبانی

پرشین اپل ، امنیت و صحت اپل آیدی که برای شما می سازد را ضمانت می کند و به شما پشتیبانی نیز می دهد . اگر در حین استفاده از اپل آیدی مشکلی برای شما ایجاد شود و یا نیاز به آموزش های مختلف داشته باشید ، پرشین اپل با سابقه طولانی و مطمعن در فروش و خدمات محصولات اپل همیشه در کنار شما خواهد بود .

خرید اپل آیدی

شما میتوانید اپل آیدی معتبر با ایمیل دلخواهتان را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و پشتیبانی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید