کمپانی اپل سفارش ساخت مجموعه ده قسمتی “خانه” یا “Home”را به Vareity داده است. هر قسمت از این مجموعه یک ساعت تماشاگران را به داخل خاص ترین خانه های جهان می برد و ذهن را تسخیر میکند.

تولیدکنندگان اجرایی مجموعه خانه Matt Tyrnauer و Corey Reeser از Altimeter Movies، Matt Weaver، Ian Orefice و Bruce Gersh از Productions Time Inc. و Joe Poulinمدیرعامل شرکت لوکس Retreats است. Tyrnauer نیز docuseries را هدایت می کند. مجموعه از تولیدات Time Incو Media Weaver Entertainment می باشد.

اپل همچنین در حال ساخت یک سری جدید درام با عنوان “آیا شما خواب هستید؟”، با بازی Octavia اسپانسر است. این درام توسط Nickelle Tramble Spellman تهیه شده و توسط Hello Sunhine و Chernin Ent / Endeavor Content Reese Witherspoon ساخته شده است. این درام برداشتی از رمان کاتلین باربر، “آیا شما خواب می بینید” به وسواس پاداشی های واقعی جرم و جنایت می پردازد و تماشاگر خود را در مقابل عواقب ناشی از پیگیری جرایم قرار می دهد.

همکاری های چندجانبه با شرکت های برتر جز برنامه های کمپانی اپل بوده است در این راستا تحلیلگران بر این باورند که دستورات کاهش های مالیاتی پرزیدنت ترامپ به همراه بخشودگی های شرکت های خارجی شاید برای این بخش از پروژه اپل کمک خوبی باشد.

شرکت Netflix از بهترین گزاره های همکاری با اپل است چرا که می تواند این شرکت را در حوزه سینما در بهترین جایگاه ها قرار دهد. در چند روز اخیر همچنین شایعاتی درباره خرید نتفلیکس توسط اپل به گوش می رسد و گفته می شود احتمال به وقوع پیوستن این شایعه بسیار زیاد است .

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون کمپانی اپل مطلع شوید .

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام