دیجی تایمز گزارش داده است که رقابت بین شارپ ، ال جی و بسیاری از تولیدکنندگان OLED ژاپنی برای آیفون در جریان است.

اخیراً شایعات زیادی به گوش می رسد که اپل قصد دارد در سال 2018 دو آیفون 5.5 اینچی و 6.5 اینچی با صفحه نمایشی شبیه به آیفون X تولید نماید و همچنین یک آیفون 4 اینچی نیز در برنامه اپل جای خواهد داشت . بر اساس گزارش ها ال جی امسال دومین تولیدکننده پانل های OLED آیفون ۶.۵اینچی خواهد بود.

کمپانی های شارپ و Foxonn الکتریک در رده های بعدی تولید پانل های اپل قرار دارند. بر اساس شنیده ها کمپانی (JDI) ژاپن از نیمه های امسال محصول خود را به بازار عرضه خواهد کرد و احتمالا در لیست تولیدکنندگان جایی برای خود پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر ۱۳کمپانی چینی قابلیت تولید پانل های OLED کوچک و متوسط را دارند. که میزان تولیدات آنها در حدود ۳۵۰هزار قطعه در ماه خواهد بود.

اگر تولیدات سه کشور کره، ژاپن وچین بر اساس برنامه پیش رود احتمالا با مازاد عرضه روبرو خواهیم بود. اما احتمالا پانل های OLED به زودی بر روی دستگاه های دیگری به جز اسمارت فون ها هم کاربردی خواهند شد و مازاد عرضه را به تعادل خواهند رساند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون مطلع شوید .

 

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام