Nanoleaf که تولید کننده یکی از بهترین سیستم های روشنایی هوشمند سازگار با اپل به نام Aurora را ساخته بود ، اینبار دو محصول جدید معرفی کرد ه است . یک سیستم کنترلی هوشمند برای چراغ ها و سیستم های روشنایی که با سازگار بودن با پلتفورم HomeKit اپل امکان کنترل روشنایی محیط را به صورت خودکار و هوشمند فراهم میکند. و دیگری پنل های مربعی روشنایی که نسبت به پنل های قبلی که مثلثی بودند بسیار متفاوت بوده و تنوع بیستری در رنگبندی دارند.

وجود رنگبندی ها و افکت های نوری این پنل ها و تنوع بسیار زیاد این ترکیبات شما را شگفت زده خواهد کرد.

کنترل این سیستم ها بسیار آسان بوده و به صورت شگفت انگیزی روشنایی و رنگبندی چراغ های این محصولات به صورت خودکار و هوشمند مطابق سلیقه و حالت روحی شما در آن مکان و آن زمان خواهد بود. همچنین ریموت کنترل این محصولات نه فقط برای این محصولات بلکه برای هر وسیله سازگار با HomeKit اپل قابل استفاده خواهد بود.

هر پنل به صورت مستقل دارای سنسور های لمسی می باشد که مطابق با لمس شما افکت و روشنایی خود را تغییر می دهد. عملکرد این پنل ها با نحوه لمس شما، کشیدن دستتان، تعداد و فشار ضربه ها و … مطابق خواهد بود. همه پنل ها دارای سنسور های حرکتی و میکروفون می باشند که با حرکت شما و دستورات صوتی شما عملکردهای گوناگون خواهند داشت .

تعداد پنل هایی که هر ایستگاه میتواند یکپارچه کند از ٣٠ به ١٠٠٠ افزایش یافته و برای هر ۶٠ پنل یک عدد دستگاه متعادل کننده برق و قدرت برای تعادل روشنایی همه پنل ها لازم می باشد.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون HomeKit اپل مطلع شوید .

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام