تویوتا اعلام کرده که سیستم CarPlay اپل را به اتومبیل هایش می آورد و این کار با مدل 2019 Avalon شروع خواهد شد . تویوتا به تازگی از مدل زیبا و متفاوت آوالون 2019 رونمایی کرده است و قصد دارد برای کارایی و جذابیت بیشتر از سیستم کار پلی اپل در آن استفاده کند.

CarPlay با سیستم مالتی مدیای Entune 3.0 خواهد بود و برای تمام مدل های Avalon استاندارد خواهد بود . پیاده سازی کار پلی در تویوتا به صورت سیمی خواهد بود بنابراین باید دیوایس به وسیله پورت USB به آن متصل شود .

Brian Lyons سخنگوی کمپانی تویوتا می گوید CarPlay در برخی مدل های لکسوس 2019 و بعد از آن با سیستم مالتی مدیای Enform 2.0 در آمریکا به کار خواهد رفت .

اوایل این ماه تویوتا اعلام کرده بود که Amazon Alexa را امسال در برخی مدل های لکسوس با سیستم Entune 3.0 و Enform 2.0 استفاده خواهد کرد .

با استفاده از سیستم CarPlay اپل و یا Alexa آمازون ، راننده و سرنشینان تویوتا قادر خواهند بود در طول مسیر به کمک سیری فرامین صوتی مختلفی را به اتوموبیل بدهند ، از پخش آهنگ یا آلبوم مورد نظر گرفته تا مسیریابی و پیداکردن بهترین و کم ترافیک ترین مسیر برای رسیدن به مقصد .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون CarPlay مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام