بر اساس آمار موسسه آماری Canalys ، اپل در سال 2017 حدود 18 میلیون اپل واچ فروخته است که حدود 9 میلیون آن اپل واچ سری 3 می باشد و اپل واچ LTE با فروش 1.9 میلیونی، بالاترین رشد فروش را در میان گجت های پوشیدنی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه ارتباطی به خود اختصاص داده است.

8 میلیون از 18 میلیون اپل واچ در سه ماهه پایانی سال فروخته شده است که رکورد جدیدی در زمینه فروش گجت پوشیدنی در یک فصل به شمار می رود.

آمار فروش ساعت هوشمند اپل در سه ماهه چهارم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد رشد داشته است. همچنین میزان فروش کل ساعت اپل در سال 2017 نسبت به سال قبل 54 درصد بیشتر شده است.

 

اپل واچ سیم کارت خور در کشورهای آمریکا، ژاپن و استرالیا با استقبال مواجه شده اما در کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس استقبال خوبی از آن نشده و به همین خاطر اپل تصمیم دارد به بازارهای دیگری از قبیل سنگاپور و هنگ کنگ در نیمه اول سال 2018 و همزمان با سال نوی چینی ورود کند.

اپل با تمرکز بر کاربران آیفون و ارتقای سازگاری میان اپل واچ و آیفون کماکان حرف اول را در این بازار می زند. بروزرسانی های اخیر در اپل واچ سری سه از جمله GymKit و Heart Study کاربردهای جدیدی را در اختیار کاربران آیفون قرار داده و آنها را به استفاده بیشتر از این دیوایس جذاب ترقیب می کنند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون اپل واچ مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام