وبسایت Fast Company اپل را به عنوان خلاق ترین شرکت در صدر لیست نوآورترین کمپانی های دنیا معرفی کرد. اپل در سال 2016 در جایگاه چهارم این لیست قرار داشت.

فست کمپانی لیستی از 50 شرکت برتر در زمینه نوآوری منتشر کرده است که اپل در جایگاه اول این لیست به خاطر «ارائه آینده در امروز» قرار دارد . مهمترین دلیل انتخاب Apple به عنوان مبتکرترین کمپانی جهان در سال 2017 آیفون ایکس ، اپل واچ 3 و ایرپاد و ARKit می باشد .

فست کمپانی می گوید برای شرکتی که پس از عرضه‌ی آیپد در سال ۲۰۱۰ تاکنون موفقیت قابل ملاحظه ای کسب نکرده ، ۲۰۱۷ سال پرشکوهی محسوب می‌شود. ایرپاد‌ بی‌سیم این شرکت در سراسر کشور (آمریکا) همه‌گیر و اپل واچ 3 نیاز بسیار پرفروش بوده است؛ توسعه‌دهندگان از ARKit استقبال خوبی داشته اند و از همه مهمتر آیفون ۱۰ حتی منتقدان را شگفت‌زده کرده است.

اپل به خاطر پروژه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جاه‌طلبانه‌ی خود، از جمله پردازنده اختصاصی اپل ، دوربین‌ آیفون ، Face ID و بسیاری دیگر تحسین شده است. هوش مصنوعی نیز یکی از نقاط قوت Apple می باشد که تحسین همگان را در این زمینه نیز برانگیخته است . برای مثال، از تکنیک‌های هوش مصنوعی به‌منظور افزایش حداکثری عمر باتری آیفون استفاده می‌شود.

سایر تولیدکنندگان موبایل و تبلت از همان پردازنده هایی بهره می برند که در دسترس سایر رقبایشان هم هست. اما اپل چیپ های خودش را اختصاصی طراحی می کند و بنابراین یک آیفون، از پردازنده ای بهره می برد که به صورت خاص برای سیستم عامل و اپلیکیشن های آیفون طراحی شده است و با سایر قطعات سخت افزاری کاملاً هماهنگ می باشد .

 

10 کمپانی برتر خلاق در سال 2017 به شرح زیر می باشند :

1-Apple
2-Netflix
3- Square
4-Tencent
5-Amazon
6-Patagonia
7-CVS Health
8-The Washington Post
9-Spotify
10- NBA

برای مشاهده‌ی فهرست کامل ۵۰ کمپانی خلاق دنیا می‌توانید به این نشانی مراجعه نمایید.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون اپل مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام