گل سرسبد اپل یعنی آیفون ایکس به تنهایی موفق شده است 35 درصد از سود جهانی صنعت موبایل را در فصل چهارم سال 2017 به خودش اختصاص دهد . این موضوع بر خلاف شایعات مختلف نشان از فروش خوب و قابل قبول آیفون 10 دارد . در نظر داشته باشید که آیفون ایکس در ماه نوامبر به بازار عرضه شده است و آمار فروش آن برای سه ماهه آخر 2017 فقط بریا دو ماه نوامبر و سپتامبر می باشد .

Karn Chauhan تحلیلگر موسسه تحقیقات بازار Counterpoint Research می گوید سود جهانی صنعت موبایل 1% نسبت به سال گذشته کاهش داشته است اما سود اپل در این صنعت به لطف عرضه ی آیفون ایکس 1% افزایش داشته است و آیفون 10 به تنهایی 21 درصد از درآمد جهانی گوشی های هوشمند را کسب کرده است.

عمر طولانی و دوام بالای آیفون های اپل باعث شده که 8 مدل آیفون در لیست 10 گوشی برتر پرفروش دنیا قرار بگیرند ، از جمله آیفون 6 که 3 سال پیش تولید شده است اما همچنان به فروش خود ادامه می دهد . سود فروش آیفون X در طول این 2 ماه 5 برابر بیشتر از سود فروش مجموع 600 برند تولید کننده موبایل در دنیا بوده است !

 

همچنین Tarun Pathak معاون موسسه Counterpoint Research می گوید که تولید کننده های موبایل چینی نیز سود 1.3 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال 2017 به دست آورده اند . این سود با افزایش تولید گوشی های میان رده و بالارده نسبت به قبل به دست آمده است . این در حالیست که قیمت متوسط فروش گوشی های بالارده و پرچمدار چینی نسبت به سال قبل افزایش داشته است، برندهایی نظیر Huawei ، OPPO و Vivo این آمار را رقم زده اند .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس جدید مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام