نسل جدید آیپد پرو احتمالا نمایشگری با گوشه های گرد خواهد داشت. Guilherme Rambo از توسعه دهندگان سیستم عامل iOS اعلام کرده که شواهدی از‌ iOS12 بتا 5 استخراج کرده است که بر اساس آن از ماسکی در iOS 12 استفاده شده است که برای گوشه های گرد در سیستم عامل ها تعریف ‌می شود و احتمالاً آیپد پرو 2018 دارای لبه های گرد خواهد بود .

آیپد پرو ۲۰۱۸ که قرار است امسال به بازار بیاید گوشه هایی گرد دارد که مستطیل شکل با گوشه گرد یا مربع شکل با گوشه های گرد خواهد بود. این مشخصه با کد J3XX برای آیپد پرو 2018در سیستم عامل قرار گرفته شده است. کد آیفون جدید N84 است که بر اساس شواهد طراحی آن شبیه آیفون X خواهد بود.

Rambo دستگاه شبیه ساز iOS طرحی از آیپد جدید را با گوشه های گرد شبیه سازی کرده است که در عکس می توانید آن را مشاهده کنید.

 

این اولین مورد از مشخصات آیپد پرو جدید نیست که این روزها استخراج شده است، دیروز اعلام شد که Bezel های آیپد جدید ظریف تر خواهد بود و دکمه ی هوم برای این دستگاه تعریف نشده است و البته آیپد پرو ۲۰۱۸ مجهز به سنسور تشخیص چهره (Face ID) خواهد بود.

 

همچنین گفته می شود آیپد پرو 2018 در دو مدل 13 و 11 اینچ عرضه می شود .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیپد پرو 2018  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام