شرکت اپل در سال ۲۰۱۹ نیز همانند هر سال به معرفی سه مدل آیفون خواهد پرداخت. گوشی های هوشمندی که مشخصات بزرگی داشته و با ویژگی های برجسته همراه می شود. حال به تازگی وال استریت ژورنال گزارشی منتشر کرده که اطلاعاتی پیرامون آیفون ۲۰۱۹ ارائه می دهد.

به گزارش این رسانه، سال ۲۰۱۹ اپل به استفاده از حرف S  نمی پردازد. همچون سال های گذشته سه مدل معرفی می شوند که دو نسخه دارای صفحه نمایش OLED و یک نسخه دارای صفحه نمایش LCD می باشد. گذشته از آن نسخه رده بالا به دوربین سه گانه مجهز است اما دو مدل دیگر با دوربین دوگانه عرضه خواهند شد. گفته می شود آیفون XR مدل ۲۰۱۹ دوربین دوگانه خواهد داشت. البته اگر این آیفون امسال دوباره تولید شود و نام آن هم ایکس آر باشد ..!

همچنین بر اساس گزارش جدید رویترز، اپل قصد دارد از اینترنت 5G در آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند و از کمپانی های سامسونگ و مدیاتک خواسته که چیپ 5G مودم را برای استفاده در آیفون بعدی تامین کنند. همچنین اپل از نسل جدید وای فای یعنی WiFi 6 در آیفون ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد . آخرین بار اپل در آیفون ۶ وای فای را ارتقا داد و از WiFi 5 استفاده کرد. وای فای ۶ حدود ۴۰ درصد سریعتر از نسل قبلی خود میباشد .

گفته شده نام نسل بعدی آیفون ها iPhone XI Max، iPhone XI و iPhone XR 2019 خواهد بود. در حال حاضر جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا سپتامبر ۲۰۱۹ منتظر ماند و اطلاعات بیشتری بدست آورد و به آن پرداخت.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون ۲۰۱۹ مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام