براساس آخرین گزارش ها شرکت اپل در نیمه نخست سال 2019 نسل جدیدی از تبلت های آیپد را معرفی می کند. آیپد های جدی شامل آیپد 7 و آیپد مینی 5 می باشد. به نظر می رسد اپل می خواهد طراحی مشابه مدل های سال 2018 برای آیپد 2019 در نظر بگیرد. 

به تازگی تعدادی مدل آیپد جدید در کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت رسیده که تحت برند تجاری اپل و با شماره مدل های A2123, A2124, A2153, A2154, A2133,  A2152 آشکار شدند.

اپل همانند مدل های قبلی ، آیپدها را در ظرفیت های مختلف و در دو مدل سلولار و وای فای عرضه خواهد کرد.

شایان ذکر است این مدل ها شامل آیپد 9.7 اینچی جدید یا همان آیپد 7  و نسل جدید آیپد مینی یا همان آیپد مینی 5 می شود. پیشتر شایعه شد کمپانی اپل درصدد است تا با بروزرسانی دستگاه های خود نظر طرفداران را جلب کند.

گفتنیست که آیپد ۹.۷اینچی برای آخرین بار در مارس ۲۰۱۸ و پیش از آن، در همین ماه برای سال ۲۰۱۷ بروزرسانی شد. این سری از آیپدها ضخامت بیشتری داشته و سنگین تر از آیپد پروهای رده بالا می باشند، اما مشابه مدل های لوکس از قلم مخصوص اپل پشتیبانی کرده و مهم آن که، تنها ۳۲۹ دلار قیمت خواهند داشت.

پیش بینی می شود آیپدهای جدید از نسل دوم قلم اپل پشتیبانی نمایند.

این طور که پیداست اپل  در تلاش برای توقف روند کاهشی فروش محصولات خانواده‌ی آیپد، در حال تدارک نسل پنجم تبلت ارزان قیمت، آیپد مینی ۵ ، برای نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۹ می باشد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

 

آیپد مینی 5

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد مینی 5 و آیپد 7  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام