شرکت اپل در نظر دارد پس از چند سال نسل هفتم پلیر کاربردی خود یعنی آیپاد تاچ 7 را معرفی کند. اخیرا شایعه شد، کوپرتینویی ها در تلاش هستند تا سال جاری نسل جدیدی از این دستگاه هوشمند خود را عرضه نمایند. 

حال آیپاد تاچ در حال بازگشت است و به تازگی اولین ویدئو رندر شده از آیپاد تاچ 7 منتشر شده است. گفته می شود این پلیر به صفحه نمایش 7 اینچی رتینا مجهز است که در قیاس با نسخه پیشین بسیار بزرگتر خواهد بود و یک مینی تبلت به حساب می آید.

مشخصات کلیدی آیپاد تاچ جدید شامل صفحه نمایش 7 اینچی رتینا، پردازنده قدرتمند A12 Bionic اپل، اسپیکر دوگانه با پورت USB Type C، دوربین دوگانه فیس تایم در کنار فیس آیدی می شود.

شایعاتی منتشر شده که نشان می دهند اپل در ماه فوریه آیپاد تاچ نسل جدید را معرفی خواهد کرد. انتظار می رود که اپل همزمان با رونمایی نسل جدید آیپد مینی و آیپد 9.7 اینچی برنامه ای برای رونمایی از این دستگاه کاربردی داشته باشد.

دقیقاً مشخص نیست چه برنامه ای در کار است و  تنها باید تا بهار 2019 به انتظار نشست. زمانی که هر سال اپل در آن زمان محصولی برای معرفی دارد و احتمالاً آیپاد تاچ 7 نیز یکی از آنهاست.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپاد تاچ 7 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام