شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که می خواهد شبکه Xbox Live را به سیستم عامل های iOS و، اندروید و Switch  بیاورد. این یعنی کسانی که از کنسول بازی Xbox بهره می برند، می توانند به صورت کراس پلتفرم آن را روی دستگاه اپلی و یا اندرویدی خود اجرا کنند.

این کمپانی افزود جزئیات کامل را در جریان رویداد GDC 2019 اعلام خواهد کرد تا گیمرها و طرفداران اطلاعات کاملی بدست آورند. شایان ذکر است که تنها iOS این قابلیت را پیدا نمی کند و شامل کنسول نینتندو سوییچ و سیستم عامل اندروید می شود.

مایکروسافت می گوید با این قابلیت نه تنها توسعه دهندگان می توانند قابلیت کراس پلتفرم روی دیگر سیستم عامل ها را فعال سازند، بلکه در مجموع کاربران XBL از 400 میلیون در حال حاضر به 2 میلیارد افزایش پیدا می کند که چنین حجمی در نوع خود بی نظیر است.

ردموندی ها  در تلاش هستند تا به گسترش خدمات آنلاین و کراس پلتفرم خود بپردازند. به کارگیری چنین قابلیتی در iOS موجب خواهد شد تا بازیکنان دارای کنسول Xbox ، بازیها را روی آیفون یا آیپد خود اجرا کنند. 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامونXbox Live مطلع شوید .

 

Xbox Live

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام