اپل را می توان یکی از کمپانی های برجسته تولیدکننده محصولات دیجیتال دانست که همیشه درصدد است تا به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و پرفروش شود.

شرکت اپل برای نسل جدید اپل واچ خود یعنی اپل واچ سری 4 قابلیت های جالبی تدارک دیده که از جمله باید به امکا گرفتن نوار قلب و سنسور تشخیص سقوط افراد اشاره کرد. به تازگی ABC 11 News گزارش داده فردی در ایالات متحده به کمک اپل واچ سری 4 موفق شد جان خود را نجات دهد.

این فرد در یک ماراتن شرکت کرده و پس از اتمام مسابقه با عملکرد غیرعادی قلب خود مواجه شد که در آن ضربان قلب او با 177 دقیقه در هر بار به تپش درآمده بود. این ضربان قلب توسط اپل واچ اندازه گیری شد و باعث شد فرد به بیمارستان مراجعه کند.

وی با گذشت مدت زمانی نتوانست این تپش قلب را کاهش دهد و در نتیجه به بیمارستان مراجعه کرد. هنگامی که به بیمارستان رفت وی را دو روز تحت معالجه قرار دادند و در نهایت تشخیص داده شد به تاکیکاردی سوپراتاکتونیک مبتلاست و توانست جان خود را از مرگ نجات دهد.

اپل واچ تاکنون جان ها ده ها نفر را نجات داده و این گزارش یکی دیگر از آنها می باشد

.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل واچ سری 4 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام