در ماه های گذشته شایعات بسیاری پیرامون محصولات سال 2019 اپل منتشر شد. شایعاتی که خبر از معرفی دو مدل تبلت آیپد مینی 5 و آیپد 9.7 اینچی می دهند. گذشته از آن در اواخر سال جاری نیز باید شاهد معرفی سری جدید آیفون ها باشیم.

اما در نهایت اپل تایید کرد که در سالن استیو جابز مقر جدید خود، روز 25 مارس کنفرانس رسانه ای برگزار می کند و چند محصول جدید را به نمایش می گذارد. احتمالا در این رویداد باید شاهد رونمایی آیپد مینی 5، آیپد 9.7 اینچی جدید و نسل دوم ایرپادها باشیم.

منابع این رویداد خبر از معرفی یک سرویس اشتراکی داده اند و احتمالا این سرویس از نوع استریم پخش محتوا ویدئویی خواهد بود که به آن اشاره شد. پیش از این گزارش ها اشاره کردند اپل با شرکت های تولیدکننده  فیلم و سریال مذاکره کرده تا خود را برای ماه آوریل آماده سازند

پیشتر گزارش شد اپل در نظر دارد شبکه نتفلیکس را خریداری کند اما به نظر می رسد خود نیز به دنبال ایجاد سرویس مشابه ای است. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا 25 مارس امسال منتظر ماند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون اپل مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام