اخباری در فضای مجازی قرار گرفته مبنی بر اینکه اپل قصد دارد آیفون 2019 را همراه با شارژرهای 18 واتی به بازار عرضه کند.

اپل طی سال‌های اخیر در محصولات جدید خود از قابلیت شارژ سریع استفاده کرده تا کاربران زمان کمتری صرف شارژ گوشی هوشمندشان کنند. با این حال شیوه‌ای که اپل در نظر گرفته برای کاربران کمی گران‌تر تمام می‌شود؛ زیرا مجبور هستند همراه با محصولشان از شارژرهای قدرتمندتری برای شارژ سریع دستگاهشان استفاده کنند. البته این موضوع برای دارندگان آیپد پرو مدل 2018 یا دارندگان مک بوک کمی متفاوت است؛ زیرا این محصولات همراه با شارژرهای مناسب برای شارژ سریع عرضه می‌شوند.

سال گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس را همراه با شارژرهای 18 واتی عرضه کند تا کاربران نیاز به تهیه شارژر قوی‌تری نداشته باشند. با این حال مشخص شد که این خبر تنها یک شایعه بوده است.

حال گزارش های جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه آیفون‌های نسل بعدی اپل همراه با شارژر 18 واتی عرضه می‌شوند. طبیعتا چنین موضوعی تا زمان تایید اپل قابل اطمینان نیست، اما دور از ذهن به نظر نمی‌رسد که اپل برای جلب رضایت کاربران خود دست به چنین اقدامی بزند.

در این گزارش ذکر شده که همراه گوشی‌های نسل بعدی اپل از مبدل درگاه لایتنینگ به یو‌اس‌بی تایپ سی استفاده می‌شود تا کاربران امکان اتصال گوشی هوشمند به شارژر را داشته باشند. در صورت صحت این گفته‌ها، اپل هنوز علاقه‌ای به استفاده از درگاه یواس‌بی تایپ سی در آیفون‌ها ندارد و تنها به استفاده از درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی در آیپد پرو مدل 2018 بسنده کرده است.

باید صبر کرد و دید که آیا اپل این گفته‌ها را تایید می‌کند یا خیر. در هر صورت استفاده از درگاه یواس‌بی تایپ سی در آیفون‌های نسل بعدی می‌تواند برای کاربران خوشایندتر از درگاه لایتنینگ باشد.

لازم به ذکر است که شارژر آیفون در حال حاضر 5 وات و شارژر آیپد 12 وات می باشد.

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام