اپل واچ سری ۶

اپل واچ سری ۶_logo_hero

اپل در رویداد 15 سپتامبر 2020 (25 شهریور 1399) از اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series 6) رونمایی کرد.

اندازه گیری میزان اکسیژن خون با سنسور و اپلیکیشن جدید ، گرفتن نوار قلب (ECG) در هر زمان و هر کجا ، کنترل حرکات ورزشی ، کنترل فاکتورهای سلامتی، مشاهده معیارهای تناسب اندام با نمایشگر بهبودیافته Always-On Retina ، همه در اپل واچ سری ۶ .

Blood Oxygen

اندازه گیری اکسیژن خون

سطح اکسیژن خون شاخص کلیدی در سلامتی است. قابلیت جدید اندازه گیری میزان اکسیژن خون به اپل واچ سری 6 اضافه شده است که می تواند به شما کمک کند تا ببینید که میزان جذب اکسیژن در بدن و میزان اکسیژن تحویل داده شده به بدن چقدر است. سنسورجدید اکسیژن خون و اپلیکیشن جدید Blood Oxygen به شما امکان می دهد میزان اکسیژن خون خود را در روز و حتی شب هنگام خواب روی صفحه نمایش اپل واچ مشاهده کنید.
سنسور جدید اکسیژن خون از چهار خوشه LED و چهار فوتودیود تشکیل شده است که در کریستال کاملاً جدید طراحی شده گنجانده شده است. LED های سبز ، قرمز و مادون قرمز، نور را به رگ های خونی مچ دست شما تابانده و دیودهای نوری میزان نور منعکس شده را اندازه گیری می کنند. سپس الگوریتم های پیشرفته رنگ خون شما را که میزان اکسیژن موجود را نشان می دهد ، محاسبه می کنند.

اپل واچ سری ۶_blood oxygen

 

 

 

ECG

نوار قلب

با اپلیکیشن ECG می توانید ضربان قلب و نوار قلبتان را روی اپل واچ مشاهده نمایید و گزارش های مختلفی از آن را برای پزشک یا مراکز درمانی مورد نظرتان ارسال نمایید.
الکترودهای تعبیه شده در Digital Crown و کریستال پشتی با برنامه ECG برای خواندن سیگنال های الکتریکی قلب شما کار می کنند. با لمس Digital Crown در مدت زمان 30 ثانیه شکل موج نوار قلب شما بر روی اپل واچ سری ۶ نمایش داده می شود.

Sleep

پایش خواب

قابلیت پایش خواب یکی از ویژگی های جدید سیستم عامل watchOS 7 می باشد که این امکان را می‌دهد تا یک زمانبندی منظم برای خواب داشته باشید و هشدار مربوط به زمان خواب و زمان بیداری را تعیین کنید، این هشدار از سیستم ویبره‌ی اپل واچ استفاده می‌کند.

بیشتر با Sleep در watchOS 7 آشنا شوید >

 

اپل واچ سری ۶_sleep

 

 

 

Fitness

فعالیت های ورزشی

اپلیکیشن Activity در آیفون دوباره طراحی شده و به Fitness تغییر نام پیدا کرده است. در سیستم عامل watchOS 7 چهار حالت تمرینی جدید را با شدت‌های مختلف به Workout اضافه شده است.اکنون می توانید معیارهای تناسب اندام خود را برای 4 تمرین رقص(Dance) ، تمرینات قدرت عملکردی(Functional Strength Training) ، تمرینات اصلی(Core Training) و حتی سرد کردن(Cooldown) بعد از تمرین خود را به طور دقیق ببینید و ردیابی کنید.

بیشتر با Fitness در watchOS 7 آشنا شوید >

 

 

 

Family Setup

تنظیمات خانوادگی

با ویژگی جدید تنظیم خانوادگی (Family Setup) در watchOS 7 ، بچه ها و یا افراد مسن خانواده که آیفون ندارند می توانند اپل واچ را بدون داشتن آیفون تجربه کنند. Family Setup این امکان را فراهم کرده که چند اپل واچ را با یک آیفون همگام و راه اندازی کرد. هر شخص و هر اپل واچ می تواند شماره تلفن اختصاصی خودش را داشته باشد و توسط یک آیفون هر اپل واچ را جداگانه با اپلیکیشن Apple watch روی آیفون می توان مدیریت کرد.

بیشتر با Family Setup در watchOS 7 آشنا شوید >

 

 

پردازنده

اپل در سری ششم اپل واچ پردازنده دو هسته ای Apple S6 SiP را به کار گرفته است که بر اساس تراشه A13 Bionic موجود در آیفون 11 ساخته شده است و تا 20 درصد سریعتر از چیپست نسل قبلی سری S یعنی S5 است . همچنین از چیپ وایرلس W3 استفاده کرده است. برتری پردازنده به کار رفته در اپل واچ سری ۶ در مقایسه با سری 5 و سایر سری ها علاوه بر پردازنده S6 استفاده از U1 Chip که یک چیپ Ultra Wideband می باشد ، است .

بدنه

دو رنگ جدید قرمز و آبی به بدنه آلومینیوم اپل واچ سری 6 اضافه شده اند.
اپل واچ سری ۶ در سه مدل و جنس بدنه مختلف شامل بدنه آلومینیوم ، بدنه استیل و بدنه تیتانیوم طراحی و عرضه می گردد. اپل در نسل ششم اپل واچ بر خلاف اپل واچ سری 5 بدنه سرامیک را حذف کرده است. بدنه آلومینیوم از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافت شده تولید می‌شود. همچنین رنگ طلایی در بدنه استیل با قبل تفاوت دارد و اپل یک رنگ طلایی جدید در بدنه استیل به کار برده است.

Apple Watch Series 6_colors_cases

صفحه نمایش

نمایشگر به کار رفته در اپل واچ سری ۶ همانند اپل واچ سری 5 صفحه نمایش رتینا همواره روشن Always-On Retina می باشد اما ۲.۵ برابر روشن تر در فضای باز می باشد. نور آن در زوایای مختلف کم و زیاد می شود، بدین ترتیب همیشه می توانید واچ فیس و زمان را مشاهده نمایید . در صورتی که مچ دستتان را بچرخانید، نمایشگر به بالاترین حد روشنایی خود می‌رسد.

سایز صفحه نمایش همانند قبل و در دو سایز 40 و 44 میلیمتر می باشد. اپل واچ سری ۶ به علت مصرف کمتر انرژی، شارژدهی بهتری دارد و نمایشگر همیشه روشن آن می‌تواند روشنایی بیشتری داشته باشد.

بند Solo Loop

بندهای جدید سولو لوپ به اپل واچ سری ۶ و همچنین اپل واچ SE اضافه شده اند. این بندها از جنس سیلیکون قابل انعطاف و یک تکه و بدون سگک می باشند که حالت کشی دارند و در 9 سایز مختلف عرضه می شوند. این بندها در مدل بافته شده نیز تحت عنوان Braided Solo Loop عرضه می شوند، نخ های سیلیکونی با بیش از 16000 رشته نخ پلی استر بازیافتی در هم آمیخته اند و این بند را ایجاد می کنند. بند لدر لوپ جدید نیز به اپل واچ سری 6 برگشته است و بند‌های اپل واچ نایکی نیز رنگ‌های جدید خواهند داشت.

اپل واچ سری ۶_solo loop

مدل های مختلف و قیمت اپل واچ سری ۶

نسل ششم اپل واچ نیز در دو مدل GPS و GPS + Cellular عرضه می شود، در مدل GPS شما امکان دریافت و ارسال پیام ، مکالمه ، دریافت اعلان های مختلف را در زمانیکه به آیفون و اینترنت آیفون متصل هستید خواهید داشت اما در مدل GPS + Cellular شما تمام این امکان ها و قابلیت ها را حتی بدون اتصال به آیفون و از طریق اتصال به اینترنت سیم کارت eSim خواهید داشت.

شروع قیمت نسخه GPS اپل واچ سری 6 از 399 دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و 429 دلار برای مدل 44 میلیمتری و نسخه سلولار از 499 دلار می باشد .

اپل واچ 6 همانند سری های قبلی در مدل نایکی و مدل هرمس با بندهای متنوع و جدید عرضه می شود .
اپل واچ سری 6 با بدنه های آلومینیومی ، استیل و تیتانیوم و با بندهای زیبا و متنوع عرضه می شود.

 

برخی مشخصات و ویژگی های اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series 6)

• قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن خون
• پایش خواب با اپلیکیشن Sleep
• قابلیت گرفتن نوار قلب (ECG)
• اضافه شدن سرویس جدید Apple Fitness+ برای ورزش و تناسب اندام
• دارای پردازنده دو هسته ای Apple S6
• دارای واچ فیس های جدید (امکان شخصی سازی واچ فیس دلخواه)
• دارای بندهای جدید تحت عنوان Solo Loop و Braided Solo Loop
• دارای Wi-Fi (802.11b/g/n 2.4GHz)
• دارای Bluetooth 5.0
• دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی
• دارای 18 ساعت عمر باطری
• مقاومت در برابر آب تا 50 متر
• دسترس به بیش از 60 میلیون آهنگ در Apple music
• مسیریابی برای دوچرخه‌سواری

خرید اپل واچ سری 6

شما میتوانید اپل واچ سری ۶ را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید