اپل واچ SE

 اپل واچ SE_لوگو

 اپل واچ SE_hero

اپل در رویداد 15 سپتامبر 2020 (25 شهریور 1399) از اپل واچ SE در کنار اپل واچ سری ۶ رونمایی کرد. اپل واچ SE در واقع ساعت اقتصادی اپل محسوب می شود و شروع قیمت آن از 279 دلار است که از سایر سری ها کمتر می باشد.

پردازنده Apple S5 ، کنترل حرکات ورزشی ، کنترل فاکتورهای سلامتی ، سنسور تشخیص افتادن ، Emergency SOS از ویژگی های اپل واچ SE می باشند و قابلیت های اندازه گیری میزان اکسیژن خون ، گرفتن نوار قلب (ECG) و همچنین صفحه نمایش Always-one Display در اپل واچ اس ای پشتیبانی نمی شوند.

طراحی و بدنه

طراحی ظاهری و بدنه اپل واچ SE همانند اپل واچ سری 6 می باشد و در دو سایز 40 و 44 میلیمتر عرضه می شود.
اپل واچ SE فقط با بدنه آلومینیوم و در سه رنگ نقره ای ، خاکستری و طلایی عرضه می شود و با بدنه های استیل و تیتانیوم عرضه نمی شود. بدنه آلومینیوم از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافت شده تولید می‌شود.
همچنین Apple Watch SE همانند Apple Watch Series 6 تا عمق 50 متر در برابر آب مقاوم می باشد.

 

 

 

پردازنده

اپل در اپل واچ SE پردازنده دو هسته ای Apple S5 SiP را که در اپل واچ سری 5 نیز به کار گرفته بود استفاده کرده است ، این در حالیست که در اپل واچ سری 6 از پردازنده قدرتمندتر Apple S6 Sip استفاده کرده است که تا 20 درصد سریعتر از چیپست نسل قبلی سری S یعنی S5 می باشد .همچنین از چیپ وایرلس W3 استفاده شده اما در مقایسه با اپل واچ سری 6 از U1 Chip که یک چیپ Ultra Wideband می باشد ، در اپل واچ اس ای خبری نیست .

 

 

 

صفحه نمایش

نمایشگر به کار رفته در اپل واچ SE صفحه نمایش رتیناLTPO OLED می باشد که 1000 نیت روشنایی دارد اما تفاوت آن با اپل واچ سری 6 این است که همواره روشن Always-On Retina نمی باشد.
سایز صفحه نمایش همانند قبل و در دو سایز 40 و 44 میلیمتر می باشد.

 

 

 

Fitness/ Workout

اپلیکیشن Activity در آیفون دوباره طراحی شده و به Fitness تغییر نام پیدا کرده است. در سیستم عامل watchOS 7 چهار حالت تمرینی جدید را با شدت‌های مختلف به Workout اضافه شده است.اکنون می توانید معیارهای تناسب اندام خود را برای 4 تمرین رقص(Dance) ، تمرینات قدرت عملکردی(Functional Strength Training) ، تمرینات اصلی(Core Training) و حتی سرد کردن(Cooldown) بعد از تمرین خود را به طور دقیق ببینید و ردیابی کنید.

بیشتر با Fitness در watchOS 7 آشنا شوید >

 

 

Handwashing

با شیوع ویروس کرونا اپل ویژگی جدید تشخیص خودکار شستشوی دست را به watchOS 7 اضافه کرده است. این قابلیت به‌طورخودکار تشخیص می‌دهد در چه زمانی شروع به شست‌و‌شوی دست می‌کنید، اپل واچ این کار را به کمک دریافت صدای آب توسط اسپیکر و حرکات دست انجام می‌دهد. پس از تشخیص آغاز شست‌و‌شوی دست، زمان‌سنجی روی صفحه ظاهر می شود و ۲۰ ثانیه زمان تنظیم می‌کند وهمزمان روی ساعت انیمیشن‌هایی ظاهر می شوند که به شما شکل درست شستشوی دست را آموزش می‌دهند.
همچنین اپل واچ زمانی که به خانه میرسید به شما یادآوری می کند که دستانتان را بشویید.

بیشتر با Handwashing در watchOS 7 آشنا شوید >

Sleep

قابلیت پایش خواب یکی از ویژگی های جدید سیستم عامل watchOS 7 می باشد که این امکان را می‌دهد تا یک زمانبندی منظم برای خواب داشته باشید و هشدار مربوط به زمان خواب و زمان بیداری را تعیین کنید، این هشدار از سیستم ویبره‌ی اپل واچ استفاده می‌کند.

بیشتر با Sleep در watchOS 7 آشنا شوید >

 

اپل واچ SE_sleep

Family Setup

با ویژگی جدید تنظیم خانوادگی (Family Setup) در watchOS 7 ، بچه ها و یا افراد مسن خانواده که آیفون ندارند می توانند اپل واچ را بدون داشتن آیفون تجربه کنند. Family Setup این امکان را فراهم کرده که چند اپل واچ را با یک آیفون همگام و راه اندازی کرد. هر شخص و هر اپل واچ می تواند شماره تلفن اختصاصی خودش را داشته باشد و توسط یک آیفون هر اپل واچ را جداگانه با اپلیکیشن Apple watch روی آیفون می توان مدیریت کرد.

بیشتر با Family Setup در watchOS 7 آشنا شوید >

 

اپل واچ SE_family setup

بند Solo Loop

بندهای جدید سولو لوپ به اپل واچ سری 6 و همچنین اپل واچ SE اضافه شده اند. این بندها از جنس سیلیکون قابل انعطاف و یک تکه و بدون سگک می باشند که حالت کشی دارند و در 9 سایز مختلف عرضه می شوند. این بندها در مدل بافته شده نیز تحت عنوان Braided Solo Loop عرضه می شوند، نخ های سیلیکونی با بیش از 16000 رشته نخ پلی استر بازیافتی در هم آمیخته اند و این بند را ایجاد می کنند.

 

 اپل واچ SE_بند سولو لوپ

مدل های مختلف و قیمت اپل واچ SE

اپل واچ SE در دو مدل GPS و GPS + Cellular عرضه می شود، در مدل GPS شما امکان دریافت و ارسال پیام ، مکالمه ، دریافت اعلان های مختلف را در زمانیکه به آیفون و اینترنت آیفون متصل هستید خواهید داشت اما در مدل GPS + Cellular شما تمام این امکان ها و قابلیت ها را حتی بدون اتصال به آیفون و از طریق اتصال به اینترنت سیم کارت eSim خواهید داشت.
شروع قیمت نسخه GPS اپل واچ اس ای از 279 دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و 309 دلار برای مدل 44 میلیمتری و نسخه سلولار از 329 دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و 359 دلار برای مدل 44 میلیمتری می باشد .
در صورت انتخاب بند جدید Brided Solo Loop مبلغ 50 دلار به قیمت های فوق اضافه خواهد شد.
اپل واچ SE در مدل نایکی با بندهای متنوع و جدید عرضه می شود .

برخی مشخصات و ویژگی های اپل واچ SE

• پایش خواب با اپلیکیشن Sleep
• اضافه شدن سرویس جدید Apple Fitness+ برای ورزش و تناسب اندام
• دارای پردازنده دو هسته ای Apple S5
• دارای واچ فیس های جدید (امکان شخصی سازی واچ فیس دلخواه)
• دارای بندهای جدید تحت عنوان Solo Loop و Braided Solo Loop
• دارای Wi-Fi (802.11b/g/n 2.4GHz)
• دارای Bluetooth 5.0
• دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی
• دارای 18 ساعت عمر باطری
• مقاومت در برابر آب تا 50 متر
• دارای اسپیکر با 50% صدای بهتر و بلندتر از اپل واچ سری 5
• دسترس به بیش از 60 میلیون آهنگ در Apple music
• مسیریابی برای دوچرخه‌سواری

خرید اپل واچ SE

شما میتوانید اپل واچ SE را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت در ایران خریداری کنید.

 

همین حالا خرید کنید