شرکت اپل در حال حاضر تلاش می کند که کارمندان این شرکت و خرده فروشان از اپل واچ استفاده کنند. این ساعت ها چالش Close The Ring( اتمام حلقه ها) را  در خود دارند که به کارمندان این اجازه را می دهد تا اگر حلقه های ساعت خود را کامل کردند هدیه دریافت کنند.

کارمندانی که ورزش ها، تمرین ها و حرکات مختلف را هر روز به مدت یک ماه کامل کنند، می توانند “پین حلقه فعالیت” هدیه بگیرند و این پین ها از طلا، نقره و برنز هستند که بسته به عملکرد افراد است. همچنین قرار است در آینده تی شرت هایی وجود داشته باشد که روی آنها“Close The Rings Challenge 1.0.” نوشته شده است.

هشتگ #CloseTheRings

این نرم افزار توسط 40.000 از کارمندان اپل در حال اجراست. همچنین این برنامه بوسیله نرم افزار Challenges iOS اجرا می شود. این در حالی است که تنها افرادی که برای اپل فعالیت می کنند با وارد کردن یک کد محرمانه در نرم افزار می توانند در این رقابت ها شرکت کنند. اگر در توئیتر هشتگ #CloseTheRings را جستجو کنید عکس هایی  از کارمندان کثیری خواهید دید که سعی می کنند تا این رقابت ها را به اتمام برسانند.

این رقابت ها در واقع نتیجه تبلیغات “Close The Rings” باهدف تبلیغ تناسب اندام است که اپل امسال برای ساعت هایش به نمایش گذاشته است. با این حال اپل قصد دارد تا با ارائه هدایای واقعی به جای صرفا سلامتی این رقابت های داخلی را افزایش دهد.

این تنها مثالی نیست که ما درباره اش شنیده ایم. اگر شما به تناسب اندام واقعی دست پیدا کنید، شرکت های سلامتی هستند که به شما برای خرید ساعت های اپل تخفیف می دهند.

این ایده حس خوبی را شخصا به من القا می کند چرا که تشویق مردم به تلاش برای حفظ سلامتی شان از طریق ارائه تخفیف در خرید محصولات اپل( یا حق بیمه با تخفیف) یک معامله برد-برد است.

متاسفانه، تنها طرح اپل برای شما یک تی شرت یا پین فراهم می کند. بنابر این یا به اپل استور بپیوندید و دنبال یک شغل دیگر در این شرکت باشید یا به تماشای eBay ادامه دهید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام