شرکت اپل همیشه بروزرسان های نرم افزاری را برای سیستم های دسکتاپی و همراه خود منتشر می کند. حال به تازگی آپدیت نرم افزاری جدید  macOS 10.14.5 را برای سیستم های دسکتاپی مک منتشر کرد.

این سیستم عامل شامل مک بوک و کامپیوترهای یکپارچه مک شده که علاوه بر ویژگی های جدید، تجربه کاربری بهتر را رقم می زند. البته این آپدیت در کنار سیستم عامل iOS 12.3 منتشر شده است.

علاوه بر طیف وسیعی ویژگی ها که در این نسخه گنجانده شده، پشتیبانی از AirPlay 2  و بیشتر نیز در کار است. بسیاری از کاربران سیستم عامل macOS اپل به وجود برخی مشکلات نرم افزاری اشاره می کردند، شرکت موردبحث نیز با هدف به اتمام رساندن این مشکلات تصمیم گرفت همراه با نسخه جدید iOS 12، نسخه جدید macOS 10.14 را منتشر کند.

به گفته اپل بزودی نسخه بعدی macOS 10 منتشر خواهد شد که همزمان با انتشار iOS 13 خواهد بود. یکی از ویژگی های مثبت اپل برپایی فاز بتا است که پیش از انتشار نسخه نهایی سیستم عامل موجب برطرف شدن مشکلات شده و مانع از ایجاد موانع کاربری برای افراد می شود.

انتظار داریم در سپتامبر 2019 اپل همزمان با انتشار iOS 13، به انتشار macOS 10.15 نیز روی آورد که مجموعه ای از ویژگی های بهبودیافته و جدید را به سیستم های دسکتاپی مک اپل خواهد آورد. اپل در تلاش است هر سال نسخه های جدید متعددی برای سیستم عامل های موجود دسکتاپی یا خانگی و برخی دیگر منتشر کند. از این رو هنگامی که نسخه جدید سیستم عاملی منتشر می شود، این نسخه جدید شامل همه سیستم عامل های این کمپانی می شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

 

منبع