پاییز امسال با آمدن iOS 10 احتمالاً می توانید از تاچ سه بعدی روی آیپد پرو استفاده کنید. دولوپر هایی که دومین بتای اپل را تست می کنند، یک عملکرد جدید برای فشار عمیق مداد اپل پیدا کرده اند که تمام تذکر ها در نوتیفیکیشن سنتر را پاک می کند.

تاچ سه بعدی یکی از امکانات محبوب آیفون به حساب می آید و کاربرد های زیادی دارد. از آن جمله، دسترسی به میان بر های صفحه ی اصلی در اپلیکشن های مختلف، نمایش عکس ها و تار نما های ارسالی در پیام ها و بسیاری دیگر را می توان نام برد. اما از تاچ سه بعدی فقط می توان در آیفون ۶ و ۶ اس استفاده کرد.

اما این انحصار ممکن است پاییز امسال با آمدن iOS 10 برداشته شود. آپدیت جدید اجازه ی استفاده از تاچ سه بعدی هنگام کار با مداد اپل روی آیپد پرو را می دهد؛ در حالی که سخت افزار حساس به فشاری که روی آخرین آیفون ها وجود دارد روی آیپد پرو نیست.

در حال حاضر با فشار عمیق روی آیپد پرو کار زیادی نمی توان انجام داد − این تنها حرکت لمسی معنا داری است که در دومین بتای iOS 10 وجود دارد − اما ممکن است اپل تا زمان در دسترس عموم قرار دادن iOS 10، نقشه های دیگری برای این قابلیت کاربردی داشته باشد. وقتی به سودی که اپل با این کار از فروش مداد های اپل به دست خواهد آورد فکر می کنیم، به نظر حرکتی کاملاً منطقی می آید.

ما سومین بتای iOS 10 را از نزدیک زیر نظر می گیریم تا ببینیم قابلیت های دیگری از لمس فشاری به آیپد پرو اضافه خواهد شد یا نه.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام