این ویدئوی جدید نمایی ۳۷۰ درجه ای آیفون جدید را با توجه به ابعاد و شک و شمایل لو رفته اش نشان می دهد. امروز، طراحی های گذشته را که قبلا دیده بودید را با آن هایی که ندیده بودید ترکیب کردیم و ویدئویی برایتان ساختیم تا شکل و شمایل آیفون جدید اپل دستتان بیاید. همان طور که می بینید، هر دو آیفون فاقد جک هدفون اند اما اسپیکر جدیدی ندارند.

همچنین لنز هر دوی این آیفون ها برآمده است؛ اما، به نظر نمی آید حلقه ای فلزوی دورشان باشد. ظاهرا آیفون ۷ پلاس لنز کشیده تری دارد که می تواند خبر از دوگانه بودنش بدهد، درست مثل شایعات. دوربین آیفون ۷ کمی بزرگتر از آیفون ۶ اس بوده و در جایی متفاوت تر قرار دارد. پس شاید بتوان نتیجه گرفت که دوربین آیفون ۷ نیز بهتر از نسل قبل خواهد بود.

آیفون ۷ پلاس همچنین دارای کانکتور هوشمند است.؛ اما آیفون ۷ خیر. بحث و جدال فراوانی بر سر این که آیا اپل بالاخره آیفون ها را مجهز به این ویژگی می کند یا خیر وجود دارد. گزارشات اولیه می گفتند بله؛ هر چند که شایعات اخیر مخالف این فرضیه اند.

آیفون ۷ احتمالا مطاب هر سال در ابتدای پاییز رونمایی خواهد شد. آخرین شایعات حاکی از آنند که بازسازی اساسی آیفون نه برای امسال بلکه برای مدل سال بعد خواهد بود.

ویدیو را ببینید و نظرتان را با ما در میان بگذارید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام