هر روز شایعات جدیدی در ارتباط با آیفون ۷ به گوش می رسد. برخی شایعات با توجه به لو رفتن تصاویر از قطعات مختلف آیفون ۷ می باشد و برخی دیگر تنها در حد یک گمانه زنی هستند. در این مطلب آخرین شایعاتی که در مورد آیفون ۷ (iPhone 7) به گوش می رسد را بررسی می کنیم .

به نظر می رسد پس از اضافه شدن ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی به آیپد پرو، آیفون ۷ نیز با این ظرفیت تولید شود و البته دیگر شاهد عرضه آیفون با ظرفیت ۱۶ گیگابایت نباشیم. یکی از شایعات خبر از دو سیم کارت بودن آیفون ۷ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بود که بر اساس برخی تصاویر لو رفته از قطعات این آیفون منتشر شده است. شاید خیلی ها منتظر عرضه آیفون با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت باشند که با توجه به سیاست های اپل احتمال به وقوع پیوستن این شایعه کم می باشد. 

Dual Sim Apple iPhone

شایعه دیگری که اخیراً به گوش می رسد در رابطه با نام آیفون بعدی می باشد و گفته می شود شاید نام آیفون بعدی ۷ نباشد و احتمالاً اپل این نام را برای آیفون های سال ۲۰۱۷ انتخاب نماید. به همین خاطر شاید اپل از الگوی نامگذاری همانند iPhone SE برای آیفون بعدی که گفته می شود دارای عدد ۶ می باشد استفاده نماید!

بزرگترین تغییر در آیفون بعدی ، حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون و باریک تر شدن آیفون ۷ می باشد. با استفاده از این تغییر می توان پیش بینی کرد که آیفون ۷ ضد آب نیز خواهد بود. همچنین وجود اسمارت کانکتور که اولین بار اپل از آن در آیپد پرو استفاده کرد، در آیفون ۷ محتمل به نظر می رسد. 

یکی دیگر از شایعاتی که در مورد آیفون ۷ به گوش می رسد طراحی این آیفون به صورت تمام شیشه ای می باشد، چیزی شبیه به آیفون ۴ با بدنه شیشه ای، البته به نظر می رسد درصورت استفاده از بدنه فلزی حذف خطوط آنتن قطعی می باشد . 

استفاده از دوربین دوگانه نیز در آیفون ۷ پلاس تقریباً قطعی به نظر می رسد و البته بزرگتر شدن اندازه دوربین در آیفون ۷.

iPhone 7 and 7Plus

استفاده از نمایشگرهای OLED از دیگر تغییرات و شایعاتی است که در رابطه با آیفون بعدی مدت زیادیست که به گوش می رسد و گفته می شود سامسونگ در حال تولید نمایشگر های OLED برای اپل می باشد. البته احتمال اینکه اپل از این نمایشگر ها در ایفون سال ۲۰۱۷ استفاده نماید بسیار بیشتر است. 

تغییر محل قرار گرفتن حسگر نور محیط، اندکی بزرگتر شدن اندازه اسپیکر و استفاده از سنسور مجاورت دوگانه در آیفون ۷ نیز بر اساس اطلاعاتی که برخی تامین کنندگان قطعات آیفون منتشر کرده اند از دیگر تغییرات خواهد بود.

۲۶۵۷۳۵-۱۲۸۰

برای مشخص شدن صحت این شایعات باید تا ۳ ماه دیگر و زمان رونمایی از آیفون بعدی منتظر بمانیم. شما چه انتظاراتی از آیفون ۷ دارید، نظراتتان را با ما در میان بگذارید. 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام