هر چه به تاریخ معرفی آیفون های بعدی نزدیک تر می شویم، شایعات هم بیشتر و بیشتر می شوند. این ویدیو نسخه ۴/۷ اینچی آیفون ۷ را به نمایش گذاشته است و ویژگی های آن مطابق با اکثر شایعات پیشین است. دوربینی بزرگتر، خطوط آنتن جدید و بدون جک هدفون که فضا را برای استفاده از بلندگویی دیگر فراهم کرده است. ویدیو به مقایسه ی آیفون ۷ و ۶ اس که ویژگی های مشابه در طراحی دارند می پردازد.

آیفون ۷ به رنگ خاکستری فضایی است و مثل عکس های منتشر شده در هفته ی گذشته، مجددا دوربین برآمده ای دارد. دوربین این بار جزیی از بدنه ی فلزی آیفون بوده و لبه ای نرم و منحنی دارد. همچنین، لنز دوربین به گوشه ی دستگاه نزدیک تر شده است. دهانه ی لنز حدود ۲۵٪ بزرگتر است که خبر پیشرفت چشم گیری در کیفیت عکس ها دارد.

مدل ۵/۵ اینچی آیفون ۷ (پلاس) که در این ویدیو به آن پرداخته نشده هم طبق اخبار دوربینی دوگانه با دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد. ویدیو بار دیگر به عدم وجود جک هدفون اشاره می کند (اما بر خلاف اخبار قبلی، دکمه ی سایلنت کماکان روی دستگاه هست) و به جای آن بلندگوی دیگری روی دستگاه قرار گرفته که احتمالا صدای استریو را به ارمغان خواهد آورد. خطوط آنتن باریک تر از آیفون کنونی هستند و به جای این که بالا، پایین و پشت دستگاه را اشغال کنند فقط در قسمت بالا و پایین بدنه ی آیفون قرار گرفته اند و پشت دستگاه به جز لوگوی اپل و دوربین چیز دیگری دیده نمی شود. در مورد ابعاد هم آیفون ۶ اس و ۷ هم به نظر کاملا مشابه می آیند و به جز تفاوت های بسیار جزیی در طول و عرض و ارتفاع و قطر که البته آن ها هم قابل چشم پوشی هستند. حذف جک هدفون می تواند به ضد آب و ضد غبار شدن آیفون بعدی هم منجر بشود.

طبیعتا این ویدیو چیزی از داخل دستگاه نمی گوید اما منطقی است تا فرض را بر آن بگذاریم که آیفون ۷ از نسل بعدی پردازنده های اپل یعنی A10 برای بهبود عملکرد گرافیکی و پردازشی بهره می برد. همچنین خیلی از منابع تایید کرده اند که رم آیفون از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت ارتقا داده شده و مدل با ظرفیت ۱۶ گیگابایتی هم از خط تولید آیفون حذف خواهد شد؛ از این به بعد آیفون ها از حافظه ی ۳۲ گیگابایتی تا حافظه ی ۲۵۶ گیگابایتی خواهند داشت.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام