به گفته ی military.com ارتش عملیات ویژه ی ایالات متحده ی آمریکا به زودی از اندروید به آیفون مهاجرت خواهد کرد. در گذشته به سربازان ارتش کیت حمله ی تاکتیکی اندروید داده می شد که به نظر در آن نسخه ای خاص از گوشی هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Note دیده می شد. کیت حمله ی تاکتیکی آیفون اما شامل یک آیفون ۶ اس خواهد بود.

در حالی که هنوز منتظر شنیدن دلیل این مهاجرت از زبان خود ارتش هستیم، منابع نزدیک به military.com اعلام کرده اند که دستگاه های اندرویدی ارتش بیش از حد فریز می کردند و گاها بدون هیچ دلیلی ریستارت می شدند. این در حالی است که طبق تحقیقات ارتش، آیفون روان تر و سریع تر خواهد بود. این منبع همچنین به ستایش توانایی های گرافیکی آیفون پرداخته و تصاویرش را شفاف و باورنکردنی خوانده است. ظاهرا دستگاه اندرویدی در اجرای همزمان چند برنامه ی مخصوص ارتش ضعف واضحی داشته است:

وقتی مسیریاب و فید UAS را همزمان اجرا می کردیم، دستگاه اندرویدی فریز می کرد و به راحتی محتوای مورد نظرمان را نشان نداده و گاها حتی ریستارت می شد. این اتفاق، دقایق بسیار ارزشمندی را از ارتش خواهد گرفت. روی آیفون همه چیز روان تر است. تصاویر واضح و شفاف و باورنکردنی هستند.

البته این اولین باری نیست که ارتش آمریکا یکی از محصولات اپل را در اختیار سربازانش قرار می دهد. در سال ۲۰۱۰، ارتش به سربازانی که در عراق و افغانستان مستقر شده بودند، آیپاد تاچی با زبان پیش فرض عربی عراق، کردی، دری و یا پشتو داده بود. همچنین، پیشتر آیپد هم در ارتش آمریکا مورد استفاده قرار گرفته بود.

جالب می شود اگر بدانیم ارتش دقیقا از چه دستگاه اندرویدی استفاده می کرده است. اگر نسخه ی اولیه ی Galaxy Note باشد که این اختلاف طبیعی خواهد بود. آیفون ۶ اس اپل چندین سال نوری از این گوشی پیش است. اما اگر دستگاه کنونی ارتش نمونه ی جدیدتری از Note باشد، شنیدن دلایل ارتش برای تغییر گوشی هایش جالب خواهد بود. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، حتما آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام