رادیو به معنای کمی امروزی “راهنمایی و انتخاب موسیقی های جدید” زیاد بین ما رایج نیست. هدف از این مقاله معرفی پنج برنامه از محبوب ترین و متفاوت ترین برنامه ها برای سلایق مختلف است. با ما همراه شوید.

 

قهرمان | Beats 1

اگر از مشترکین اپل موزیک هستید، سرویس انحصاری، با کیفیت و بین المللی بیتس وان در اختیارتان خواهد بود.

نتیجه | اگر اشتراک اپل موزیک دارید، استفاده از بیتس وان بدیهی به نظر می رسد. می توانید به موسیقی و گلچین های بهترین دی جی های سرتاسر دنیا گوش بدهید.

جزییات | چرا بیتس بهترین است؟

مشترکین اپل موزیک منحصرا به بهترین دی جی های صنعت موسیقی دسترسی خواهند داشت. 

با بیتس وان می توانید سراغ حرفه ای های دنیای موسیقی رفته و آهنگ های مورد نظرتان را گوش کنید. موزیسین های مشهوری از جمله زین لو، ابرو داردن و جولی آدنوگا دی جی های این برنامه بوده و همچنین مهمانانی سرشناس از جمله التون جان و دکتر دره هرازگاهی مجری برنامه ها خواهند بود.

لازم هم نیست حتما به برنامه های زنده گوش کنید. اگر برنامه ی کنونی بیتس وان نظرتان را جلب نمی کند، می توانید به برنامه های قبلی مراجعه کرده و هر آنچه می خواهید را گوش کنید. بیتس وان عمیقا با اکوسیستم اپل سازگار بوده و به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اپل تی وی خواهد بود. همچنین می توانید آهنگی که به آن گوش می دهید را از طریق اپل واچتان کنترل کنید. بیتس وان برنامه ی رادیوی مورد پسند طرفداران اپل موزیک خواهد بود.

 

نایب قهرمان | TuneIn Radio

برنامه ی تون این رادیو شامل ۱۰۰،۰۰۰ ایستگاه رادیویی از سرتاسر جهان است که می توانید به صورت زنده به آن ها گوش کنید. همچنین می توانید به برنامه های گفت و گو و مصاحبه ها گوش کرده و حتی به سراغ پادکست های محبوبتان بروید. با داشتن اشتراک ماهانه، می توانید مسابقات بیس بال، راگبی و حتی فوتبال را هم در طول فصل دنبال کنید. علاوه بر این ها می توانید از بین ۶۰۰ ایستگاه سبک محور رادیویی آهنگ انتخاب کرده و به بیش از ۴۰،۰۰۰ کتاب صوتی هم دسترسی داشته باشید.

نتیجه | این برنامه برای گوش دادن به ایستگاه های رادیویی سرتاسر دنیا فوق العاده است و اگر هم محتوای بیشتری می خواهید اشتراک ماهانه به کارتان خواهد آمد.

 

صدای تاریخ را بشنوید | Radiooooo

رادیو یک سرویس آزمایشی پخش موسیقی بوده که به کاربر اجازه می دهد دور تا دور دنیا را گشته و در زمان سفر کند. می توانید حتی از قرن بیستم آغاز کرده و به هر کشوری از دنیا خواستید بروید. اگر به مکان و زمان انتخابی تان علاقه مندید، حتما موسیقی اش هم راضی تان خواهد کرد.

نتیجه | اگر می خواهید موسیقی گذشته را گوش کنید، رادیو بهترین گزینه ی پیش رو خواهد بود. کشور و دهه ی مورد نظرتان را انتخاب کرده، روی صندلی تان لم داده و به صدای تاریخ گوش دهید.

 

علاقه مندان به موسیقی عامه پسند | iHeart Radio

برنامه ی آی هارت رادیو تمام ایستگاه های رادیویی این شرکت را در اختیار شما قرار خواهد داد. می توانید ایستگاه های محلی را انتخاب کرده و یا سبک مد نظرتان مثل پاپ یا رپ را برگزینید. همچنین می توانید اخبار اجتماعی و ورزشی را دنبال کرده و یا به سراغ پادکست ها بروید.

نتیجه | اگر سلیقه ی عجیب و غریبی در موسیقی ندارید، آی هارت رادیو گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود.

 

علاقه مندان به موسیقی متفاوت | Audials Radio

آدیالز رادیو مجموعه ای بسیار وسیع از ایستگاه های رادیویی، ویدیو و پادکست است. این مجموعه مخصوصا مناسب کسانی است که سبکی خاص و منحصر به فرد از موسیقی را دنبال می کنند خواهد بود. می توانید جستجوهایتان را با سبک، کشور و رتبه در chart ها فیلتر کنید و موسیقی باب طبعتان را راحت تر پیدا کنید. همچنین می توانید ایستگاهی که به آن گوش می دهید ضبط کرده و بعدا هم از آن استفاده کنید.

نتیجه | اگر علاقه مند به گشت و گذار بین سبک ها و موسیقی های بین المللی هستید، آدیالز رادیو برنامه ی شما خواهد بود.

  

ختم کلام | بیتس وان، نامبر وان!

بیتس وان بهترین دی جی های صنعت موسیقی را دارد و آن ها موسیقی های درجه یک و جدیدی را به شما معرفی خواهند کرد. اگر اشتراک اپل موزیک دارید، می توانید از داخل خود برنامه ی اپل موزیک وارد بیتس وان شده و حسابی لذت ببرید.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام