به گفته این منبع، نسل بعدی مک بوک های پرو پاییز امسال از راه خواهند رسید و علاوه بر حسگر Touch ID به پنل لمسی OLED مجهز خواهند بود.

در شایعات پیشین هم شنیده بودیم که دکمه های fn به پنل OLED لمسی مجهز خواهند شد و همچنین مک بوک پروها از حسگر Touch ID پشتیبانی می کنند، هر چند که جزییاتی در این مورد اعلام نشده بود. قرار دادن حسگر Touch ID در دکمه پاور کاملا منطقی به نظر می رسد چرا که با یک حرکت می توان دستگاه را روشن کرده و Touch ID را نیز فعال کرد؛ درست مثل دکمه هوم آیفون ها. منابع دیگری نیز از وجود امکانات Touch ID در macOS Sierra خبر داده اند.

اخبار قبلی اعلام کرده بودند که مک بوک های پروی جدید در سه ماهه جهارم امسال به بازار عرضه خواهند شد. همچنین شنیده بودیم که مک بوک ایر به عنوان دستگاهی مقدماتی در خانواده مک ها ارائه می شود، مک بوک ۱۳ اینچی جدیدی به عنوان نسخه میان رده معرفی می گردد و دو مک بوک پروی جدید به عنوان پرچمدار مک بوک ها عرضه می شوند.

انتظار می رود که مک بوک پروهای جدید دارای پورت USB C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 باشند. تصاویر ادعا شده ای از بدنه این دستگاه ها نیز وجود ۴ پورت USB C را تایید می کنند و خبر از حذف پورت دوست داشتنی MagSafe می دهند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام