این تصویر که توسط سایت چینی Weibo منتشر شده است، نتایج تک هسته ای و دو هسته ای آیفونی با شناسه iPhone 9,2 را نشان می دهد. برای درک بهتر این قیاس خوب است بدانید آیفون ۶ اس پلاس چیپ A9 دو هسته ۱/۸۴ گیگاهرتزی داشت و از ۲ گیگابایت رم استفاده می کرد. شناسه این آیفون iPhone 8,2 بود.

اگر این نتایج واقعی باشند، امتیاز تک هسته ای ۳۵۴۸ و چندهسته ای ۶۴۳۰ نشان می دهند که پردازنده ۱۶ نانومتری A10 اپل به راحتی پردازنده A9 آیفون ۶ اس پلاس را که به ترتیب امتیاز ۲۴۹۰ و ۴۳۴۱ بوده را شکست می دهد.

با چنین نتایجی، چیپ A10 حتی چیپ A9X ۲/۲ گیگاهرتزی آیپد پروی ۱۲/۹ اینچی را نیز شکست می دهد که به ترتیب نتایجی برابر با ۳۲۲۴ و ۵۴۶۶ داشته است.

هفته پیش× دیجی تایمز ادعا کرد که آیفون ۷ پلاس ۳ گیگابایت رم خواهد داشت و به این ترتیب شایعات پیشین KGI و مینگ چی کو را تایید کرد.

دیجی تایمز چیزی در مورد رم مدل ۴/۷ اینچی آیفون نسل بعد نگفته است، اما خوب است اشاره کنیم که آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس هر دو ۲ گیگابایت رم داشتند، هر چند که ممکن است اپل این بار این دو دستگاه را متفاوت تر از یکدیگر تولید کرده و رم ۳ گیگابایتی را منحصر به آیفون بزرگتر کند.

این تصویر جدیدترین تصویری است که از تامین کنندگان چینی اپل به بیرون درز می کند. روز دوشنبه هم تصاویری از قطعات داخلی آیفون ۷ منتشر شده بود.

احتمال می رود که جدود یک ماه دیگر دو آیفون ۷ و ۷ پلاس در مراسمی رسما معرفی شوند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام