با اینکه خیلی ها دوست ندارند به این موضوع اعتراف کنند، ولی گاهی نرم افزارهایی که نسخه مک ندارند واقعا لازم هستند. برای عقب نماندن کاربران از آخرین تکنولوژی های شبیه سازی، شرکت Parallels روز سه شنبه نسخه دوازدهم Parallels Desktop مک را با پشتیبانی از macOS Sierra منتشر کرد. به علاوه، ابزار جدید Parallels Toolbox مجموعه ای ۲۰ جزیی از task های پرمصرف مثل رمزگذاری فایل ها، فیلم برداری از صفحه و دانلود ویدیوهای اینترنتی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این ابزار، که به راحتی در دسترس است، در تمامی نسخه های Parallels Desktop 12 موجود اند. اما اگر ابزار شبیه سازی را نمی خواهید، می توانید خود این برنامه را با قیمت سالی ۱۰ دلار خریداری کنید. این نرم افزار همچنین ۱۴ روز مهلت تست دارد که از ۲۳ آگوست آغاز می شود. به گفته مسئولان این شرکت، ابزارهای جدیدی نیز به صورت ماهانه به این برنامه اضافه خواهند شد.

نرم افزار Parallels Desktop 12 بعضی از مسائل طاقت فرسای شبیه سازی، مثل تهیه نسخه پشتیبان را از بین می برد. این برنامه با اشتراکی یک ساله ۵۰۰ گیگابایتی برای Acronis True Image Cloud Backup ارائه می شود که تمام تغییرات را ذخیره کرده و لازم نیست از همه چیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. طرفداران بازی های کامپیوتری هم می توانند از اپلیکیشن XBOX ویندوز ۱۰ که برای خرید و اجرای بازی های XBOX استفاده می شود بهره مند شوند و همچنین به بازی پرطرفدار Overwatch ساخته شرکت بلیزارد نیز دسترسی خواهند داشت. همچنین با استفاده از سافاری یا دیگر مرورگرهای مک، می توانید اسناد را از طریق SharePoint یا Office 365 در ویندوز اجرا کرده و دیگر نیازی به آفیس مک نیست.

برنامه Parallels Desktop 12 قیمت ۸۰ دلاری دارد. کاربران فعلی نسخه های ۱۰ و ۱۱ می توانند با پرداخت ۵۰ دلار آپدیت کنند و اشتراک مادام العمر Parallels Desktop را نیز با قیمت ۵۰ دلار آمریکا دریافت کنند. مشترکین جدید نسخه Pro و Business سالی ۱۰۰ دلار آمریکا پرداخت می کنند. نسخه های Pro و Business ویژگی های بیشتری داشته و همچنین اجازه می دهند از راه دور به بیش از پنج دستگاه مک یا PC دسترسی داشته باشید.

دانلود مستقیم برنامه Parallels Desktop 12
لازم به ذکر است نسخه قرار داده شده برای دانلود، نیازمند ثبت اکانت خریداری شده جهت فعالسازی میباشد. هرچند میتوانید بصورت آزمایشی تا ۱۴ روز از آن استفاده کنید. درصورت انتشار نسخه پچ شده، آن را در دانلود سنتر قرار خواهیم داد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام