آیفون ۷

بدون مقدمه چینی به سراغ اصل مطلب می رویم و از چیزی شروع می کنیم که می دانیم همه دوستش دارید. اپل در کنفرانس معرفی آیفون ۷ گفت آیفون ۷ دو ساعت بیشتر از آیفون ۶ اس باتری نگه می دارد که افزایشی ۲۰ درصدی به حساب می آید.

اما این افزایش از کجا می آید؟ از باتری جدید ۳/۸ ولتاژی که ظرفیتی برابر با ۱۹۶۰ میلی آمپر دارد. باتری آیفون ۶ اس ۱۷۱۵ میلی آمپر ظرفیت داشت. به این ترتیب، عمر بیشتر باتری مستقیما به خاطر باتری بزرگتری است که در آیفون ۷ قرار داده شده است.

اپل تصمیم گرفت تا فضای آزاد شده به خاطر حذف جک هدفون را برای افزایش عمر باتری استفاده کند و به همین خاطر هم هست که در آیفون ۵/۵ اینچی که خودش باتری فوق العاده ای داشت تصمیم به بهتر کردن دوربین گرفت.

شاید دیگر ویژگی های آیفون ۷ چندان مرموز نباشند. شاید تنها چیزی که جای سوال داشت ماهیت اسپیکرهای استریوی آیفون ۷ بودند. این طور که به نظر می رسد، در پایین دستگاه فقط یک اسپیکر وجود دارد ولی دو میکروفون جدید کار گذاشته شده است و یکی دیگر هم در بالاست. رم ۲ گیگابایتی دستگاه هم ساخته سامسونگ بوده و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دستگاه ساخت Hynix است.

 

آیفون ۷ پلاس

از امروز می توانید آیفون ۷ پلاس را هم بخرید اما شاید قبل از هزینه کردن، بخواهید ببینید داخل این دستگاه چه خبر است.

باتری مدل ۵/۵ اینچی امسال ۲۹۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و مقدار کمی از باتری ۲۷۵۰ میلی آمپری آیفون ۶ اس پلاس بزرگتر است ولی هنوز هم از باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری آیفون ۶ پلاس کوچکتر است (آیفون ۶ پلاس جک هدفون داشت اما موتور تپتیک نداشت و میزان حجم باتری اش به این دلیل بود).

دیگر ویژگی آیفون ۷ پلاس رمش است. آیفون ۵/۵ اینچی امسال رمی ۳ گیگابایتی LPDDR4 دارد. به گفته برخی این رم توسط دوربین استفاده می شود که به صورت خودکار دو تصویر گرفته شده با لنز دوگانه گوشی را با هم ترکیب می کند که هر بار برای عکس هایتان استفاده می شود. البته صحت این موضوع هنوز اثبات نشده است.

دیگر اجزای داخلی آیفون ۷ پلاس را هم می توانید در تصاویر پایین ببینید:

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام