سایت ژاپنی Mac Otakara طی گزارشی از منابع معتبر خود در تایوان ادعا کرده است امسال اپل از آیفون 5 اینچی در کنار مدل های 5.5 اینچی و 4.7 اینچی رونمایی خواهد کرد.

همچنین گفته می شود که آیفون به بهترین مشخصات سخت افزاری با طراحی تمام شیشه ای به شارژ بی سیم مجهز خواهد شد. هر گزارش و شایعه دیگری تا به حال به این نکته اشاره کرده است که اپل، تمام مدل های آیفون را به شارژ بی سیم مجهز خواهد کرد.

به علاوه، به بیان این گزارش، اپل از استاندارد شارژ بیسیم Qi بجای  Energous  با برد طولانی در آیفون استفاده خواهد کرد. شرکت Cupertino شارژ وایرلس را در جعبه قرار نخواهد داد پس کاربران خود باید اقدام به تهیه آن کنند. این شرکت پای خود را یک قدم فرا تر گذاشته و اعلام کرده کابل تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلیمتری صدا نیز در جعبه iPhone 8 وجود نخواهد داشت. البته با وجود بسیاری از هدفون های لایتنینگ در بازار، اپل مجبور بود دیر یا زود این کار را بکند.

این اولین باری نیست که در مورد حضور آیفون 5 اینچی در کنار محصولات دیگر اپل می شنویم. ولی با نگاه با گزارش امروز که خط بطلان به بسیاری از شایعات کشید، می توان گفت که شانس درست بودن آن بسیار کم است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام