یک گزارش جدید درباره آیپد پرو 10.5 اینچی اپل ادعا می کند که این تبلت جدید به نمایشگری با رزولوشن 2224*1668 مجهز خواهد شد.

رودا الکساندر، مدیر تبلت و رایانه ها شخصی در شرکت تحلیل اطلاعات IHS، می گوید که آیپد پرو جدید در همان اندازه قبلی 9.7 اینچی باقی می ماند اما حاشیه آن برای جاسازی نمایشگر بزرگتر باریک تر می شود.

شما در نهایتا یک دیوایسی در دست خواهید داشت که از لحاظ فیزیکی در همان اندازه 9.7 اینیچی خواهد بود. این طراحی به خوبی برای اپل مفید است چرا که لوازم جانبی مانند کیبورد هوشمند را نیز می توان با آیپد پرو 10.5 اینچی استفاده کرد. البته برای حفظ تراکم پیکسلی نیز رزولوشن آن افزایش یافته است.

به گفته ریموند سیریا، رئیس کمپانی DisplayMate Technologies، اگر آپید جدید با حاشیه های باریک تر، ابعاد و اندازه کلی دیوایس را همانند قبل حفظ کرده باشد، پس نسبت ابعاد نمایشگر نیز باید از 1.33 فعلی به 1.50 اینچ برسد. پس فضای صفحه باید تا 31 درصد افزایش یابد. اگر چنانچه هیچ حاشیه ای در آیپد جدید وجود نداشته باشد، پس ابعاد صفحه نمایش باید به 11.2 اینچ برسد که با اندازه خارجی آیپد 9.7 فعلی برابری می کند.

انتظار می رود که اپل از چهار مدل تبلت خود در یک رویداد خبری در ماه آینده رونمایی کند که شامل  iPad 9.7، iPad Pro 12.9 و یک iPad Pro mini 7.9 و یک iPad Pro 10.5  می باشد. گزارشات دیگری حاکی از آن است که مدل های 10.5 اینچی و 12.9 اینچی ممکن است تا ماه می و ژوئن وارد بازار نشوند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام