تا به امروز، در گزارشات زیادی شنیده ایم که آیفون ادیشن یا همان آیفون 8 به یک نمایشگر 5.8 اینچی خمیده اولد مجهز خواهد شد که هیچ کلید فیزیکی در جلو آن نبوده و تقریبا بدون حاشیه خواهد بود. حالا تعدادی زیادی از تحلیل گران و منابع خبری بر این باورند که آیفون ادیشن با یک نمایشگر 5.8 اینچی تخت همراه خواهد بود که فقط توسط یک پوشش  2.5D محافظت خواهد شد.

Wayne Lam تحلیلگری در IHS Markit طبق نوشته های تحقیقاتی خود می گوید، اپل در مدل های ویژه آیفون از یک  پنل اومد تخت استفاده خواهد کرد که شبیه به گلس های محافظ 2.5D فعلی می باشد. و همچنین مشابه LG، اپل از ابعاد تصویر جدید بهره خواهد برد که طول آن 2 برابر از عرض آن بزرگتر می باشد. این ابعاد جدید این امکان را می دهد که کل قسمت جلویی دیوایس را پوشش دهد و فضای بیشتری برای نمایش محتوا در اختیار کاربر قرار دهد.

گزارش دیگری در ماه قبل از TrendForce  مدعی شد که اپل از یک صفحه نمایش اولد خمیده استفاده نخواهد کرد. البته این احتمال وجود دارد که در نمونه های مورد بررسی از یک نمایشگر خمیده استفاده شده باشد که به شایعات مرتبط منجر شده است، اما به نظر می رسد که کمپانی کوپرتینویی نظر خود را عوض کرده است.

از طرفی که با اینکه نمایشگر های اولد خمیده خیلی جالب به نظر می رسند، اما واقعیت این است عملکرد پایینی دارند. در حقیقت، لبه های خمیده ارگونومیک دیوایس را نابود می کنند چرا که شانس لمس صفحه هنگامی که فرد می خواهد به گوشه ی دور دسترسی داشته باشد، به طور قابل توجهی بالا میرود.  

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام