جی فریمن که مهندس نرم افزار و سازنده ابزار Cydia  و با نام مستعار Saurik است، امروز آپدیتی برای این ابزار منتشر کرد که اجازه وارد کردن و نصب فایل های .ipa را در دیوایس های iOS  به شما می دهد. در این آپدیت ابزار جدیدی نیز حضور دارد؛ Cydia Extender که اجازه می دهد فایل های .ipa را دوباره در دیوایس وارد و نصب کنید. اما، آنقدر هم با این خبر هیجان زده نشوید؛ این راه حلی برای مشکل ورود 7 روزه که بسیاری منتظر آن هستند، نیست.

Cydia Impactor

آپدیت این ابزار با شماره نسخه 0.9.39 عرضه شد و برای سیستم عامل های macOS، Linux و Windows موجود می باشد. توضیحات این آپدیت بسیار متخصر است و شامل رفع تایید گواهینامه SSL  می باشد؛ مشکلی که کاربران Windows  هنگام ثبت فایل های .ipa داشتند. غیر از این، تنها تفاوت دیگر همان اضافه شدن ابزار Cydia Extender است که می توان در دیوایس های iOS  نصب کرد.

Cydia Extender

اولین چیزی که باید گفت این است که Extender  راه حلی برای مشکل ورود 7 روزه نیست. و دلیل آن این است که به یک حساب توسعه دهنده حقوق بگیر برای استفاده نیاز دارد و بدون آن اصلا قابل نصب نیست. اگر شما یک حساب دولوپر ندارید پس به راحتی می توانید با Yalu  برای یک سال وارد شوید پس هیچ نیازی به Extender ندارید. در هر حال، این ابزار مشکل خاصی در ورود ایجاد نخواهد کرد.

در زیر گفته Saurik  درباره Extender آمده است:

Cydia Extender یک اپلیکیشن است که در دیوایس های iOS  اجرا می شود و برای کنترل ثبت فایل های .ipa استفاده می شود و به شما اجازه می دهد که مستقیما  در سافاری در فایل های .ipa کاوش کنید و با همان مکانیزم مورد استفاده در Cydia Impactor  آ نرا نصب کنید. همچنین می تواند خود را دوباره ثبت و دوباره نصب کند.

همانطور که میبینید، اگر ما قابلیت آن به عنوان یک ثبت کننده جیلبریک را کنار بگذاریم، Extender  یک ابزار جالبی نیز هست. این ابزار که نسخه Cydia Impactor در دیوایس می باشد، استفاده قابل توجهی برای دولوپر ها خواهد داشت و به آنها اجازه می دهد که بدون نیاز به یک کامپیوتر اپلیکیشن های را ثبت و نصب کنند.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام