به دنبال گزارشات مینگ چی کو درباره معرفی آیپد پرو های جدید در بهار امسال، فیکسو، شرکت بازاریابی موبایل، مدل های جدید آیپد ها را در حال تست در حوالی کوپرتینو شناسایی کرده است.

بر اساس گفته یک تحلیلگر مشهور اما ناشناس، اپل احتملا از محصولات جدید خود بین روز های دوشنبه و جمعه (20 تا 24 مارس) هفته بعد رونمایی خواهد کرد. فیکسو چهار مدل آیپد جدید را در حال تست و بررسی قبل از معرفی رسمی شناسایی کرده است اما یافته های امروز به این معنی نیست که هر چهار مدل در سال 2017 عرضه خواهد شد.

بر اساس شناسه های سخت افزاری این دیوایس ها، به نظر می رسد که برخی از دیوایس های تحت بررسی، نسخه هایی با قابلیت شبکه سلولی باشند. آیپد 7.1 اینچی، آیپد 7.2 اینچی، آیپد 7.4 اینچی و آیپد 7.4 اینجی. در مقایسه با مدل های آیپد پرو فعلی در بازار با شناسه های 6.x می باشند.

دیوایس های جدید شناسایی شده در کوپرتینو و حوالی تنگه سن فرانسیسکو در حال استفاده از اپلیکیشن های مختلفی در نسخه های جدید بتا های  iOS 10.3 و یا  iOS 11 (که هنوز منتشر نشده است) دیده شده اند.

طبق گفته های کو سه مدل جدید آیپد در این سال معرفی خواهند شد، نسل دوم آیپد پرو 12.9 اینچی، مدل 9.7 اینچی ارزان قیمت و یک مدل قران قیمت و ویژه با نمایشگر بدون حاشیه و اندازه ای بین 10 تا 10.5 اینچ با رزولوشنی مشابه مدل 12.9 اینچی. علی رغم شایعات زیاد درباره پنل های امولد، در همه این مدل ها از نمایشگر های LCD استفاده خواهد شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام