اپل مطمئنا از tvOS 11 همراه با سیستم عامل های دیگر خود، در رویداد WWDC  امسال در ماه ژوئن رونمائی خواهد کرد. اما اطلاعات زیادی از آپدیت های نرم افزاری اضافه شده به آن موجود نمی باشد.

بر اساس شایعات نه چندان قابل اعتماد، اپل قصد دارد اپدیت های قابل توجهی از جمله قابلیت تصویر در تصویر و حالت مولتی یوزر (چند کاربره) به آن اضافه کند. همانطور که در تصویر نمونه ی منتشر شده می بینید، در tvOS 11 حالتی جدید به آن اضافه شده است که می تواند چند اپل آیدی مختلف از چند نفر را در خانه مدیریت کند.

با انتخاب یکی از این پروفایل ها، کاربران تنها  لیست پخش و آهنگ ها را در اپلیکیشن Music ، عکس های خصوصی آیکلود در Photos را خواهند دید و همچنین می توانند صفحه خانه اپلیکیشن ها را تغییر دهند و آیتم های مخصوص خود را به نمایش بگذارند و بسیاری موارد بیشتر.

طبق گزارش، تغیر اکانت به سادگی تغیر یک کانال تلویزیونی خواهد بود.  تا به حال دیوایس های iOS  عموما مبتنی بر یک کاربر بودند. این خبر در گزارش نیامده اما اگر اپل این قابلیت را به اپل تیوی اضافه کرده باشد، پس باید منتظر ویژگی مشابه در iOS 11 نیز  باشیم.

قابلیت قابل توجه دیگر، تصویر در تصویر می باشد. این ویژگی دقیقا مشابه قابلیت تصویر در تصویر در  iOS 9 عمل خواهد کرد. کاربر می تواند یک ویدئو را در یک پنجره کوچک در گوشه صفحه تماشا کند و همزمان مشغول کار با دیگر امکانات اپل تیوی شود. البته نمی توان دو ویدئو را همزمان تماشا کرد. اگر یک پنجره PIP  فعال باشد، پخش یک ویدئو دیگر منجر به متوقف شدن کلی تصویر در تصویر خواهد شد.

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام