مدت زیادی نمی گذرد که اپل مدل های جدید از آی مک را با پردازنده های نسل هفتم اینتل و کارت های گرافیکی بسیار قوی از AMD در WWDC معرفی کرد. اولین بنچمارک ها برای آی مک 27 اینچی توسط Primate Labs اخیرا منتشر شده است. نتایج Geekbench  با مدل های قبلی مک پرو نیز مقایسه شده است.

به طور کلی آی مک جدید با پردازنده Core i7 و چیپست گرافیکی Radeon 580 سریع ترین و قوی ترین مک موجود می باشد. فقط اگر می خواهید وظایف سنیگینی را به طور همزمان در کنار یکدیگر اجرا کنید، بهتر است مک پرو فعلی را مد نظر داشته باشید.

John Poole، توسعه دهنده Geekbench ، گفته است که آی مک 27 اینچی تا 80 درصد عملکرد گرافیکی بهتری نسبت به مدل های مشابه 2015 دارد. بنچمارک جدید Geekbench  در بخش گرافیک، عملکرد چیپست گرافیکی را در وظایفی از جمله پردازش تصویر، دید رایانه و شبیه سازی می سنجد.

پوول می گوید که عملکرد محاسباتی از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که اپلیکیشن های زیادی مانند فتوشاپ رو به سوی بهره گیری از قدرت GPU آورده اند. این وضعیت بدون شک با معرفی آی مک پرو در دسامبر تغییر خواهد کرد. آی مک پرو از مشخصات باور نکردنی برخوردار است، تجهیزاتی که هیچ سیستمی تا به حال به چشم خود ندیده است.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام