به گزارش Variety اپل مورگان واندل سرپرست جهانی استودیوهای آمازون را برای مدیریت بخش توسعه جهانی ویدیویی اپل به استخدام خود درآورد. اپل با استخدام مورگان واندل قصد دارد محتواهای ویدیویی اورجینالی تهیه کند که جهان شمول باشند.

فرایند انتقال واندل به اپل ماه‌ها به طول انجامید. وظیفه ی واندل در اپل به عنوان سرپرست توسعه خلاقانه جهانی برای ویدیوهای جهان‌شمول ، توسعه محصولات تاثیرگذار ویدیویی جهانی می باشد که در سراسر دنیا بتواند مخاطب داشته باشد . مدیران بخش ویدیویی اپل ،جیمی ارلیخ و زک وان امبورگ هستند که واندل باید تحت مدیریت آنها کار کند. واندل اواخر اکتبر در دفتر اپل در Culver City مستقر خواهد شد. واندل در لیست گران قیمت‌ترین استخدام‌های اپل در حوزه تولید محتوای اورجینال در پایین ترین رده قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که اپل به Jamie Erlicht و Zack Van Amburg یک میلیارد دلار برای توسعه برنامه‌ریزی اورجینال برای سال بعد پرداخت کرده است.

مورگان واندل در حساب لینکداین خوداشاره می‌کند که در طول عمر حرفه‌ایش، شوهای متعدد تحسین برانگیزی را از مفهوم به صحنه رسانده است، شوهایی همچون شوی استودیویی آمازون و برنده جایزه امی به نام «مرد در قلعه» و همچنین شوی برنده جایزه گلدن گلوب به نام Goliath . قبل از تبدیل شدن به یک تهیه کننده، مورگان سالهای بسیاری را به عنوان مدیر ارشد برنامه ریزی و توسعه در استودیوهای ABC فعالیت می‌کرد و در آنها یک تیم خلاق به وجود آورد که شوهای بسیار معروفی همچون سریال Lost ،Desperate Housewives و Grey’s Anatomy را تولید و جهانی کردند.

 

 

لطفاً ما را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام