با گذشت فصل تعطیلات، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند به خرید گوشی هوشمند یا دستگاه هوشمند جدیدی بپردازند. از جمله آنها می توان به محصولات اپل همچون ایرپاد، اپل واچ و چندی دیگر اشاره کرد. شرکت اپل هنگامی که ایرپاد را روانه بازار کرد این هدفون بی سیم با استقبال بالایی رو به رو شد.

به کمک اپل واچ می توان کاربری جذابی داشت. بخصوص هنگامی که این ساعت در کنار هدفون بی سیم ایرپاد به کار گرفته می‌شود. با ست ساعت و هدفون بی سیم اپل کاربران می توانند به کنترل موسیقی پرداخته یا آن که تماس تلفنی داشته باشند. یکی از ویژگی اکوسیستم اپل آن است که در کنار یکدیگر هوشمندی بالایی رقم می زنند و عمر باتری قابل توجه نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

بنابراین هنگامی که همزمان اپل واچ و ایرپاد را به کار می گیرید، شاهد عمر باتری بالای آنها خواهید بود. هر دستگاه اپل به صورت خودکار اتصالی به حساب iCloud دارد و چنین ویژگی تنها در تلفن های هوشمند اپل مشاهده نمی شود. براساس آمار بدست آمده، بیش از 98 درصد مشتریان اپل کاربری همزمان اپل واچ و ایرپاد را دوست دارند و باید دو گجت شرکت کوپرتینویی را از نگاه آنها محبوب دانست.

در برخی موارد باید برای استفاده همزمان از ایرپاد به آیفون ها رجوع کرد و نمی توان در همه مواقع تنظیماتی از طریق اپل واچ برای ایرپاد داشت. آیفون یک جز جدا نشدنی از AirPods بوده و بدون شک نیاز است تا این هدفون بی سیم را در کنار گوشی هوشمند اپل به کار گرفت. اما همانطور که گفته شد، لازم نیست برای تمامی موارد آیفون را به کار گرفت و می توان اپل واچ را به عنوان دستگاه اصلی در کنار هدفون بی سیم اپل مورد استفاده قرار داد.

 

ایرپاد و آیفون و اپل واچ

اپل واچ برای افرادی که می خواهند هر چند ساعت اطلاعیه ها و از تعداد تماس های دریافتی با خبر شوند، گزینه عالی محسوب می شود. اگر شما AirPods را درون گوش خود قرار دهید، در صورت برقرار شدن تماس به سرعت می توانید به آن پاسخ دهید. همچنین برای پخش موسیقی، تماشا ویدئو و برخی کارهای دیگر می توان از اپل واچ کمک گرفت. همچنین شما می توانید با ایرپاد به برقراری تماس تلفنی دوطرفه بپردازید.

برای آن که در روی اپل واچ افراد برقرار کننده تماس را بشناسید باید از طریق قابلیت announce calls سیستم عامل iOS به این ویژگی دست پیدا کرد. به وسیله آن سیری مشخص می کند چه فردی در حال برقراری تماس با شماست. ایرپاد با قابلیت بلوتوث قادر است به دیگر دستگاه ها متصل شود.

 

شما در اپل واچ سری 3 یا اپل واچ سری 4 از طریق شبکه LTE می توانید نیاز به آیفون را برطرف سازید. زیرا تمامی اعلان ها، تماس های دریافتی و پیام ها را دریافت می کنید. یکی از نقاط ضعف هدفون بلوتوث اپل عدم قابلیت ضدآب بودن آن محسوب می شود، همان چیزی که در اپل واچ سری 2 نیز مشاهده کردیم و افراد قادر نیستند با آنها درون آب شنا کنند.

 

 

در رویداد ماه سپتامبر سال 2018 اپل، پیش بینی می شد که شاهد رونمایی از ایرپاد 2 با قابلیت ضدآب باشیم اما خبری نشد. به طور کلی ایرپاد هماهنگی کاملی با اپل واچ داشته و این دو در کنار یکدیگر یک ست کامل از گجت های پوشیدنی به شمار می‌روند که تجربه کاربری خوبی رقم می زنند.

اگر به دنبال استفاده بهینه محصولات پوشیدنی اپل هستید، توصیه می شود آنها را در کنار یکدیگر تهیه کنید. در زیر لینک خرید ایرپاد را برای شما قرار داده ایم.