شرکت اپل در نظر دارد سال جاری طی رویداد بهاره به رونمایی از دو تبلت جدید آیپد مینی 5 و آیپد 9.7 نسل جدید که به آن آیپد 7 هم می توان گفت بپردازد. تاکنون اطلاعات کمی درباره این دو آیپد منتشر نشده و حال جزئیات بیشتری دردسترس قرار گرفته است.

به گفته Steve Troughton Smith یکی از توسعه دهندگان نرم افزاری، شایعه ساخته که آیپد مینی 5 به پشتیبانی اپل پنسل و صفحه کلید هوشمند می پردازد.

نسل های قبلی آیپد مینی چنین ویژگی را در برنمی گرفتند و یک مسئله بزرگی برای طرفداران آیپد محسوب می شد. حال اپل در نظر دارد با نسل جدید آیپد مینی مسئله پیشین را برطرف ساخته تا دوستداران آیپد مینی بتوانند با هزینه مناسب و امکانات قابل توجه از محصول هوشمندی بهره ببرند.

همچنین Steve Troughton Smith  می گوید خبری از پشتیبانی فیس آیدی نیست و خریداران نسل جدید آیپد مینی باید با همان قابلیت قبل یعنی تاچ آیدی با این تبلت کوچک اپل کنار بیایند .

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا اپل جزئیات بیشتری در ارتباط با آیپد مینی 5  در اختیار قرار دهد. احتمالا باید در رویداد ماه مارس شاهد رونمایی دو تبلت اقتصادی نسل جدید باشیم. پیش بینی می شود زبان طراحی کاملا جدیدی برای نسخه مینی در نظر گرفته نشود. 

 

آیپد مینی 5

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد مینی 5 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام