اپل امروز در سکوت کامل خبری دو آیپد جدید را معرفی کرد. نسل جدید آیپد ایر و نسل جدید آیپد مینی . آیپد ایر جدید یا همان آیپد ایر 3 طراحی مشابه آیپدهای گذشته دارد اما بزرگترین تغییر در سایز آن می باشد که از 9.7 اینچ به 10.5 اینچ تغییر پیدا کرده است. نمایشگر آیپد ایر 3 با رزولوشن ۱۶۶۸ × ۲۲۲۴ پیکسل و تراکم ۲۶۴ پیکسل‌براینچ، نیم‌میلیون پیکسل بیشتر نسبت به نسل قبی دارد، روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد و از فناوری True Tone و فضای رنگی گسترده‌ی P3پشتیبانی می کند.

 

آیپد ایر 3

یکی دیگر از ویژگی هایی که به آیپد ایر جدید اضافه شده است پشتیبانی از قلم اپل و کیبورد اپل یا همان کیبورد اسمارت فولیو می باشد. اپل از پردازنده قدرتمند A12 Bionic در آیپد ایر 3 استفاده کرده است ، همان پردازنده ای که در آیفون XS نیز به کار گرفته است. بدین ترتیب عملکرد آیپد ایر جدید 70 درصد بهتر از نسل قبلی شده است و قدرت پردازش گرافیکی آن نیز 2 برابر شده است.

آیپد ایر 3 در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایت و سه رنگ نقره ای ، طلایی و خاکستری و در دو مدل سلولار و WiFi عرضه می شود . قیمت پایه آیپد ایر جدید 499 دلار می باشد. بیشترین قیمت آیپد ایر 3 مربوط به مدل سلولار با ظرفیت 256 گیگابایت می باشد که قیمت آن 779 دلار می باشد.

در شایعات و گمانه زنی ها پیرامون آیپد ایر جدید استفاده از سنسور تشخیص چهره به جای سنسور اثر انگشت پیش بینی میشد که در آیپد ایر 3 شاهد Touch ID می باشیم و اثری از Face ID در آیپد ایر جدید نمیبینیم. پس با این شرایط دکمه هوم در نسل جدید آیپد ایر وجود دارد و برخلاف نسل جدید آیپد پرو حذف نشده است.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد ایر 3 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام